blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

vrtule(letecká bitva)
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=6799
Stránka 11

Autor:  Antharon [ pát kvě 22, 2009 8:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

pretože upravením krivky si upravil krivku iba jedného z objektov, zbytok ostal ako bol

Autor:  LLook [ pát kvě 22, 2009 10:57 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pokud vím, tak se dají editovat vždycky jenom IPO křivky jednoho objektu.

Jediné co mě napadá, je nějakým python skriptem projít všechny klíče a jejich frameovou souřadnici vynásobit patřičným koeficientem. Už jsem jednou zkoušel podobný skript najít, ale nenašel. Možná ho zkusím napsat.

Autor:  Genom [ sob kvě 23, 2009 1:25 am ]
Předmět příspěvku: 

A co při renderu prostě jen zapnout mblure?

Autor:  Antharon [ sob kvě 23, 2009 2:06 am ]
Předmět příspěvku: 

jo a ta vrtula sa musi realne točiť, aby mblur fungoval... a nezabudni, že on ti následne rozmaže aj lietadlá...

Autor:  LLook [ sob kvě 23, 2009 1:54 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem se na to dneska podíval a skript na zpomalení/zrychlení animace je tady:
Kód:
from Blender import Ipo, Scene


frameCoordCoefficient = 2

renderData = Scene.GetCurrent().getRenderingContext()
firstAffectedFrame = renderData.sFrame + 1
lastAffectedFrame = renderData.eFrame


for ipo in Ipo.Get():
   for ipoCurve in ipo:
      for point in ipoCurve.bezierPoints:
         if point.pt[0] >= firstAffectedFrame and point.pt[0] <= lastAffectedFrame:
            point.pt = [point.pt[0] * frameCoordCoefficient, point.pt[1]]
      ipoCurve.recalc()


Zpomalení (resp. násobek umístění na časové ose) se nastavuje v proměnné frameCoordCoefficient. Ty další dvě proměnné (firstAffectedFrame a lastAffectedFrame) určují interval posouvaných framů. Tak jak to mám, je to od druhého do posledního framu animace.

Kdyby někoho zajímalo zrychlení, tak to je zpomalení převrácenou hodnotou (frameCoordCoefficient = 0.5 zrychlí dvakrát apod.).

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/