blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

textura s alphou - artefakty při použití OSA
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=6895
Stránka 11

Autor:  lz [ pon čer 22, 2009 8:55 pm ]
Předmět příspěvku:  textura s alphou - artefakty při použití OSA

Kam zmizelo nastavení Gammy pro antialiasing? Nejdřív bylo pod "Unified - Postprocess", potom pod nastavením Output Filter, ale kde je v 2.48? Nebo se to teď řeší nějak přes node editor?

Autor:  lz [ úte čer 23, 2009 3:42 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: nastavení gammy pro OSA

OK, tak jinak :) :

viz přiložený render - model má stříbrný materiál + UV mapu na popisky. Ve chvíli, kdy zapnu antialiasing, vytvoří se podél hran popisků bílé "obtažení", nebo jak to říct. Materiálům jsem zkoušel nastavit Full OSA a hrál jsem si s typem a intenzitou Filteru pro OSA, ale bezvýsledně...V menších rozlišeních to nění tak patrné, ale final má být na tisk na A2 @ 300dpi, a tam to působí příšerně. Pokud nic nevymyslím, začínám být pomalu odhodlaný to v PS ručně vyretušovat :(

Přílohy:
c9_05 kopie.jpg
c9_05 kopie.jpg [ 58.21 KiB | Zobrazeno 340 krát ]

Autor:  Dosal [ úte čer 23, 2009 6:05 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: textura s alphou - artefakty při použití OSA

Jen mě napadlo zkusit aktivovat v nastavení Texture/Image --> Premul nebo Anti, myslím že jedno s těchto tlačidel by ti mohlo pomoct....

Autor:  lz [ stř čer 24, 2009 11:16 am ]
Předmět příspěvku:  Re: textura s alphou - artefakty při použití OSA

Ooo, zachránil jsi mě, pán Velkomožný :) Když zakliknu obě, je to OK. Díky moc!

lz

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/