blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
textura s alphou - artefakty při použití OSA http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=6895 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | lz [ pon čer 22, 2009 8:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | textura s alphou - artefakty při použití OSA |
Kam zmizelo nastavení Gammy pro antialiasing? Nejdřív bylo pod "Unified - Postprocess", potom pod nastavením Output Filter, ale kde je v 2.48? Nebo se to teď řeší nějak přes node editor? |
Autor: | lz [ úte čer 23, 2009 3:42 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: nastavení gammy pro OSA | ||
OK, tak jinak : viz přiložený render - model má stříbrný materiál + UV mapu na popisky. Ve chvíli, kdy zapnu antialiasing, vytvoří se podél hran popisků bílé "obtažení", nebo jak to říct. Materiálům jsem zkoušel nastavit Full OSA a hrál jsem si s typem a intenzitou Filteru pro OSA, ale bezvýsledně...V menších rozlišeních to nění tak patrné, ale final má být na tisk na A2 @ 300dpi, a tam to působí příšerně. Pokud nic nevymyslím, začínám být pomalu odhodlaný to v PS ručně vyretušovat
|
Autor: | Dosal [ úte čer 23, 2009 6:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: textura s alphou - artefakty při použití OSA |
Jen mě napadlo zkusit aktivovat v nastavení Texture/Image --> Premul nebo Anti, myslím že jedno s těchto tlačidel by ti mohlo pomoct.... |
Autor: | lz [ stř čer 24, 2009 11:16 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: textura s alphou - artefakty při použití OSA |
Ooo, zachránil jsi mě, pán Velkomožný :) Když zakliknu obě, je to OK. Díky moc! lz |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |