blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Divný Fluid Sim http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=6916 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | ententeak [ čtv črc 02, 2009 8:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | Divný Fluid Sim |
Zdravím, nevím, jestli neumím hledat, nebo to vyhledávání nefunguje, ale na dotaz "Fluid" mi to našlo pouze jeden topic, kterej mi je k ničemu... Takže tedy: Mám vymodelovanou plechovku (víceméně válec s dírou - odmazaný face) mám v ní obsah (jiný válec s jinou barvou) a chci ten obas prostě vylejt zkrze tu díru, tak mám tedy i prostor, kam to vylejt (kostka kolem všeho) Když nastavím kostce domain, obsahu fluid a plechovce obstacle, tak mi ta kapalina 'proteče' zkrz plech a udělá mi kolem plechovky takovej jakoby kvádr děravej podle tvaru plechovky. Co mám jak nastavit, aby mi kapalina vytejkala z toho otvoru ven? Díky za každou dobrou radu.. |
Autor: | jucas [ pát črc 03, 2009 3:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Divný Fluid Sim |
Tipl bych, že nemáš buď plechovku "objemově" promodelovanou (oba povrchy), nebo zaplý shell u plechovky. |
Autor: | Váca [ sob črc 04, 2009 12:45 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Divný Fluid Sim |
jestli to je jen valec s umazanymi facy, tak se nedivim, ze to je takovy, jak popisujes ;) z vlastni zkusenosti vim, ze by obstacle mel mit nejaky objem (tedka nevim, jak to vysvetlit :), snad chapes :) ) |
Autor: | ententeak [ sob črc 04, 2009 1:28 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Divný Fluid Sim |
myslim, že chápu.. až se dostanu domů tak tomu zkusím udělat vnitřní stranu... |
Autor: | Antharon [ sob črc 04, 2009 2:13 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Divný Fluid Sim |
(musí sa jednať o 2-manifold - to v preklade znamená, ža každá hrana spája práve dva facy - tj.je to uzavretý priestorový objekt) |
Autor: | Váca [ sob črc 04, 2009 2:42 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Divný Fluid Sim |
Antharon píše: (musí sa jednať o 2-manifold - to v preklade znamená, ža každá hrana spája práve dva facy - tj.je to uzavretý priestorový objekt) ano, presne tak sem to myslel |
Autor: | ententeak [ sob črc 04, 2009 5:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Divný Fluid Sim |
tak jsem celou pixlu dale extrude a o kousek ten 'plech' nafouknul a tentokrát to nevytejká vůbec... |
Autor: | Antharon [ sob črc 04, 2009 5:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Divný Fluid Sim |
jj, presne to si mal spravit :) |
Autor: | ententeak [ sob črc 04, 2009 6:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Divný Fluid Sim |
no, ale neteče to... Takhle to mám.. |
Autor: | Genom [ sob črc 04, 2009 6:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Divný Fluid Sim |
Máš to obráceně...Domain má být ten box a Fluid ta cola... |
Autor: | Sunshaftstudios [ sob črc 04, 2009 9:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Divný Fluid Sim |
ale predsa domain je vlastne ta kvapalina, a podla spravnosti by mal byt domain hnedy a fluid nemusi mat ziaden matros, ten pred final renderom vymazes... |
Autor: | ententeak [ sob črc 04, 2009 9:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Divný Fluid Sim |
takže to jsem měl dobře, ale stejně to ven neteče... |
Autor: | Sunshaftstudios [ sob črc 04, 2009 9:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Divný Fluid Sim |
a este ked sa pozrem na ten obrazok, tak jasne ze ti to nepotece ked tam mas take nizke rozlisenie kvapaliny... pouzi 200, to by malo stacit |
Autor: | Genom [ sob črc 04, 2009 9:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Divný Fluid Sim |
Domain je prostředí, kde dochází k simulaci a Fluid je mesh objekt, který reprezentuje počáteční tvar (objem) kapaliny... Jen u objektu typu Domain jde užít Bake (výpočet a průběh symulace)...ten se v počátku zkonvertuje na Fluid (okopíruje tvar mesh objektu, který bude reprezentovat kapalinu)... Pro více info bych doporučoval prostudovat tuto stránku: http://wiki.blender.org/index.php/Doc:M ... ics/Fluids |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |