blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
ako spojim viacere objekty? http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=6921 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Sunshaftstudios [ ned črc 05, 2009 9:53 am ] |
Předmět příspěvku: | ako spojim viacere objekty? |
mam model zbrane, lenze je tam vela rôznych drobnosti, ktore su samostate objekty, a ja to potrebujem naanimovat, takze by bolo lepsie to spojit do jedneho zakladneho objektu, a samostatne objekty dat len pohyblive cast, ako zaver, a zasobnik atd... a union mi nejako blbne... edit: uz mi Akita cez icq poradil, tak diky, uz nemusite hovorit... ctrl + j -to je ta cenna informacia XD |
Autor: | 6xx [ ned črc 05, 2009 10:16 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: ako spojim viacere objekty? |
Spíš bych doporučil Ctrl-P a vytvořit rodiče. Jako rodič se nastaví poslední vybraný objekt (ten, co je světleji zvýrazněn). Má to výhodu v tom, že objekty jinak zůstávají pořád samostatné. |
Autor: | Genom [ ned črc 05, 2009 10:21 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: ako spojim viacere objekty? |
Existuje několik možností...narychlo mě napadají: 1. Spojit jednotlivé objekty "natvrdo" do jednoho mesh objektu - Ctrl+J 2. Připárentovat objekty k hlavnímu objektu - Ctrl+P |
Autor: | Sunshaftstudios [ ned črc 05, 2009 11:52 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: ako spojim viacere objekty? |
ja som to spravil tak, ze som dal nepohyblivim castiam ctrl j a pohyblivym castiam parent |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |