blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Body a B25... http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=6936 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Heellsder [ stř črc 08, 2009 6:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | Body a B25... |
S Blenderom, ako 3D modelovacím nástrojom, ešte len začínam a preto mám nasledujúce začiatočnícke otázky: 1. Ako pridám bod, (v edit. móde )? Používam Ctrl+Ľavé tlačidlo myši, to ale funguje jednoducho tak, že označím nejaký, už existujúci bod (Pravé tlačidlo myši v edit. móde) a potom stlačím CTRL+LMB - stane sa ale to, že nový bod spája so starým (pôvodne označeným ) "čiara - vertices", vertex . Ja by som potreboval pridať nový bod ktorý by nebol nejako spojený, so starým (Až ak by som si to prial ja pomocou označenia a funkcie - metódy E) Proste by som len nejako klikol ľubovolne v-rámci 3D okna a tam by sa objavil nový bod, nezávislý na ostatných... 2. Aký je najbližší možný dátum vydanie prvého RC Blender-u 2.5.0? |
Autor: | Váca [ stř črc 08, 2009 6:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Body a B25... |
1. kdyz chci samostatny bod, tak si jeden oznacim a dam SHIFT + D (Duplicate) tim se mi zkopiruje jeden bod a dam si ho kam chci 2. to ti neporadim, tohle v merku moc nemam |
Autor: | Pitris [ stř črc 08, 2009 7:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Body a B25... |
ad1) Já bych to dělal Ctrl+LMB. Stejně ty vertexy budeš spojovat. ad2) Šuškalo že se nějak kolem Vánoc, ale datum nezná nikdo. |
Autor: | Heellsder [ stř črc 08, 2009 7:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Body a B25... |
Pitris píše: ad1) Já bych to dělal Ctrl+LMB. Stejně ty vertexy budeš spojovat. ad2) Šuškalo že se nějak kolem Vánoc, ale datum nezná nikdo. Vďaka, 1. Jj, ale ide o to, že ak chcem dať bod na nejaký vertex, budem mať 2 vertexy na sebe... 2. Aha, ok - thx |
Autor: | Heellsder [ stř črc 08, 2009 7:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Body a B25... |
Váca píše: 1. kdyz chci samostatny bod, tak si jeden oznacim a dam SHIFT + D (Duplicate) tim se mi zkopiruje jeden bod a dam si ho kam chci 2. to ti neporadim, tohle v merku moc nemam 1. Dik, pomohol si mi, duplikovať bod - to ma mohlo napadnúť :) |
Autor: | zgerbiak [ stř črc 08, 2009 8:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Body a B25... |
2. ja som niekde čítal-počul že v roku 2011. |
Autor: | Pitris [ stř črc 08, 2009 9:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Body a B25... |
zgerbiak píše: 2. ja som niekde čítal-počul že v roku 2011. Nestraš! |
Autor: | Heellsder [ stř črc 08, 2009 9:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Body a B25... |
zgerbiak píše: 2. ja som niekde čítal-počul že v roku 2011. To je blbosť - pretože Durian Open film, vychádza v roku 2010, spolu s druhou verziou Blenderu rady 2.5(.x) |
Autor: | Genom [ stř črc 08, 2009 11:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Body a B25... |
Co jsem tak zaslech, tak by pre-release Blenderu 2.5 chtěli představit na Siggraphu...ale kdy opravdu Blender 2.5 vyjde nikdo neví, dokonce ani vývojáři...práce je na něm ještě spousty... |
Autor: | Bumpkin [ stř črc 08, 2009 11:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Body a B25... |
no pokud chces vylozene jeden bod tak shif+d ale ja to delam tak ze deavam E jako extrude to naklikavani bodu se mi zda tezkopadne tady si ten vertex muzu dat jak chci ja a az kdyz sem spokojen s pozici klepnu na leve tlacitko no uz se tez tesim az vyjde uz aby to bylo |
Autor: | Pitris [ pát črc 10, 2009 7:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Body a B25... |
Bumpkin píše: no uz se tez tesim az vyjde uz aby to bylo Nový Blender na tom bude jako současný Blender pro nováčky. Zprvu budeme nadávat nad způsobem ovládání, aby pak naše vlastní praxe zkušenost ukázaly, že je to tak dobře a že mnoho věcí snad lépe udělat nešlo. Všichni budeme nové ovládání Blenderu nenávidět, abychom si jej pak zamilovali. |
Autor: | Sagi [ sob črc 11, 2009 9:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Body a B25... |
mě přišlo ovládání blenderu vždycky normální a v pohodě ale teď mi přijde úplně nelogický |
Autor: | Genom [ ned črc 12, 2009 3:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Body a B25... |
Sagi: a v čem konkrétně ti příjde nelogické? Když už jsi to tu nakousnul... |
Autor: | Sagi [ pon črc 13, 2009 9:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Body a B25... |
. |
Autor: | Genom [ pon črc 13, 2009 10:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Body a B25... |
U Blenderu 2.5? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |