blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Zaoblenie http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=6937 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Heellsder [ stř črc 08, 2009 8:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | Zaoblenie |
Mám otázku: Ako zaoblím (kocku...)...? Thx, |
Autor: | Pitris [ stř črc 08, 2009 9:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zaoblenie |
Edit mode > W > bevel |
Autor: | Heellsder [ stř črc 08, 2009 9:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zaoblenie |
Pitris píše: Edit mode > W > bevel Diky, pomohol si mi |
Autor: | Bumpkin [ čtv črc 09, 2009 3:27 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zaoblenie |
a nebo w/subdivide a pak aplikovat modifikator subsurf dalsi varianta, bevel ti zkosi hrany subsurf ti zahusti a zaobli tvar |
Autor: | Sagi [ čtv črc 09, 2009 2:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zaoblenie |
a ako zaoblím jen 3 hrany z 12? |
Autor: | taby [ čtv črc 09, 2009 2:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zaoblenie |
pomocí scriptu "Bevel Center" |
Autor: | Bumpkin [ pát črc 10, 2009 12:24 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zaoblenie |
Sagi: bevel se da aplikovat i jen na jednu hranu, staci ji mit vyselektovanou, je to od verze asi 2,42 neboj i tydle nastroje se v blenderu upgraduji |
Autor: | taby [ pát črc 10, 2009 5:26 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zaoblenie |
to Bumpkin: vidíš to a já celou dobu používám Bevel Center, protože žiju v tom, že to nejde. |
Autor: | Genom [ pát črc 10, 2009 10:45 am ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Zaoblenie | ||
Novej Bevel je postaven částečně na BMesh...takže se dá použít nejen na hrany, ale i plochy a vertexy... viz:
|
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |