blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Automatické vytvorenie LogicBricks pomocou skriptu http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=6940 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Dreamak [ čtv črc 09, 2009 10:38 am ] | ||
Předmět příspěvku: | Automatické vytvorenie LogicBricks pomocou skriptu | ||
Zdravím, rád by som vedel či je možné pomocou python skriptu automaticky vytvoriť LogicBricks a prepojiť ich medzi sebou tak ako je to na obrázku. Potrebujem tak vytvoriť lodovanie pre vyše 100 modelov a zapájať a nastavovať hodnoty pre každý model ručne by bolo na dlho. Keďže s LogicBricks som v pythone ešte nepracoval chcem len vedieť či je to možné. dík
|
Autor: | zgerbiak [ čtv črc 09, 2009 12:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Automatické vytvorenie LogicBricks pomocou skriptu |
Podľa toho, či ten script bude š spúšťať v hre, alebo nie. Ak nie, tak to pôjde. Ak áno, tak to zrejme nepôjde.Čo tak pridávanie objektov z inej vrstvy pomocov empty objektu? Stačí ti mať jeden objekt v nevidiťelnej vrstve a pomocov empty objektu ho môžeš popridávať do viditelnej vrstvy. |
Autor: | Dreamak [ čtv črc 09, 2009 4:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Automatické vytvorenie LogicBricks pomocou skriptu |
zgerbiak píše: Podľa toho, či ten script bude š spúšťať v hre, alebo nie. Ak nie, tak to pôjde. Ak áno, tak to zrejme nepôjde. Nienie, ten skript sa nebude spúštať za behu enginu. Ten skript vždy spustím v .blend súbore kde budem mať už pripravených 3-5LODov a ja len potrebujem aby mi to vytvorilo LogicBricks a prepojilo ich spolu tak ako je to na tom obrázku čo som posielal. zgerbiak píše: Čo tak pridávanie objektov z inej vrstvy pomocov empty objektu? Stačí ti mať jeden objekt v nevidiťelnej vrstve a pomocov empty objektu ho môžeš popridávať do viditelnej vrstvy. Neviem ako to presne myslíš s tým empty objektom, popíš mi to prosím viac celkom ma to zaujíma. Ja to budem robiť tak, že každý objekt budem mať v osobitnom blend súbor a budem ich linkovať do hlavného blend súboru. |
Autor: | zgerbiak [ čtv črc 09, 2009 8:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Automatické vytvorenie LogicBricks pomocou skriptu |
No, tie objekty si nalinkuješ do scény, a dáš ich do neaktívnej vrstvy. V aktívnej vrstve budeš mať objekt najlepšie empty, s ktorým pridáš potrebný objekt. Je to za pomoci actuatora edit object. Stačí mu zadať meno objektu ktorý chceš pridať. Pridá sa aj s objektami ktoré sú k nemu priparentované, s celov logikov a proste všetkým. Objekt bude mať pozíciu a orientáciu objektu, ktorý ho pridal do scény(empty). Na ten empty si môžeš napísať script, ktorý mu bude meniť pozíciu a meno objektu v actuatore podľa nejakého txt súboru, kde máš uložené čo kam dať. Obrázok pre mierne pochopenie. |
Autor: | Dreamak [ čtv črc 09, 2009 9:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Automatické vytvorenie LogicBricks pomocou skriptu |
no začínam tomu chápať, ale nie je mi jasné aké výhody to má. Moja predstava o vkladaní objektov do hlavnej scény je takáto: -vytvorím si logiku, ktorá mi bude lodovať daný objekt. to znamená, že v jednom súbore budem mať povedzme 3 domy(každý iný lod) -daný objekt vložím groupy a súbor uložim -do hlavnej scény nalinkujem túto groupu a vložím si ju do scény -dalšie inštancie potom budem rozmiestňovať kopírovaním(shift+d) prípadne ich rozmiestnim skriptom Ešte ohladne vytvárania tej logiky, máš nejaké príklady(skripty) kde je to ukázané. Ja som našiel iba skripty, ktoré vytvárajú controllery, actuatory za behu enginu. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |