blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Automatické vytvorenie LogicBricks pomocou skriptu
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=6940
Stránka 11

Autor:  Dreamak [ čtv črc 09, 2009 10:38 am ]
Předmět příspěvku:  Automatické vytvorenie LogicBricks pomocou skriptu

Zdravím, rád by som vedel či je možné pomocou python skriptu automaticky vytvoriť LogicBricks a prepojiť ich medzi sebou tak ako je to na obrázku. Potrebujem tak vytvoriť lodovanie pre vyše 100 modelov a zapájať a nastavovať hodnoty pre každý model ručne by bolo na dlho. Keďže s LogicBricks som v pythone ešte nepracoval chcem len vedieť či je to možné. dík

Přílohy:
Untitled-1.jpg
Untitled-1.jpg [ 104.81 KiB | Zobrazeno 372 krát ]

Autor:  zgerbiak [ čtv črc 09, 2009 12:57 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Automatické vytvorenie LogicBricks pomocou skriptu

Podľa toho, či ten script bude š spúšťať v hre, alebo nie.
Ak nie, tak to pôjde.
Ak áno, tak to zrejme nepôjde.Čo tak pridávanie objektov z inej vrstvy pomocov empty objektu?
Stačí ti mať jeden objekt v nevidiťelnej vrstve a pomocov empty objektu ho môžeš popridávať do viditelnej vrstvy.

Autor:  Dreamak [ čtv črc 09, 2009 4:20 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Automatické vytvorenie LogicBricks pomocou skriptu

zgerbiak píše:
Podľa toho, či ten script bude š spúšťať v hre, alebo nie.
Ak nie, tak to pôjde.
Ak áno, tak to zrejme nepôjde.

Nienie, ten skript sa nebude spúštať za behu enginu. Ten skript vždy spustím v .blend súbore kde budem mať už pripravených 3-5LODov a ja len potrebujem aby mi to vytvorilo LogicBricks a prepojilo ich spolu tak ako je to na tom obrázku čo som posielal.

zgerbiak píše:
Čo tak pridávanie objektov z inej vrstvy pomocov empty objektu?
Stačí ti mať jeden objekt v nevidiťelnej vrstve a pomocov empty objektu ho môžeš popridávať do viditelnej vrstvy.

Neviem ako to presne myslíš s tým empty objektom, popíš mi to prosím viac celkom ma to zaujíma. Ja to budem robiť tak, že každý objekt budem mať v osobitnom blend súbor a budem ich linkovať do hlavného blend súboru.

Autor:  zgerbiak [ čtv črc 09, 2009 8:18 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Automatické vytvorenie LogicBricks pomocou skriptu

No, tie objekty si nalinkuješ do scény, a dáš ich do neaktívnej vrstvy.
V aktívnej vrstve budeš mať objekt najlepšie empty, s ktorým pridáš potrebný objekt.
Je to za pomoci actuatora edit object.
Stačí mu zadať meno objektu ktorý chceš pridať.
Pridá sa aj s objektami ktoré sú k nemu priparentované, s celov logikov a proste všetkým.
Objekt bude mať pozíciu a orientáciu objektu, ktorý ho pridal do scény(empty).
Na ten empty si môžeš napísať script, ktorý mu bude meniť pozíciu a meno objektu v actuatore podľa nejakého txt súboru, kde máš uložené čo kam dať.

Obrázok pre mierne pochopenie.

Autor:  Dreamak [ čtv črc 09, 2009 9:18 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Automatické vytvorenie LogicBricks pomocou skriptu

no začínam tomu chápať, ale nie je mi jasné aké výhody to má. Moja predstava o vkladaní objektov do hlavnej scény je takáto:
-vytvorím si logiku, ktorá mi bude lodovať daný objekt. to znamená, že v jednom súbore budem mať povedzme 3 domy(každý iný lod)
-daný objekt vložím groupy a súbor uložim
-do hlavnej scény nalinkujem túto groupu a vložím si ju do scény
-dalšie inštancie potom budem rozmiestňovať kopírovaním(shift+d) prípadne ich rozmiestnim skriptom

Ešte ohladne vytvárania tej logiky, máš nejaké príklady(skripty) kde je to ukázané. Ja som našiel iba skripty, ktoré vytvárajú controllery, actuatory za behu enginu.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/