blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

modelovanie pomocou blue printov
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=7002
Stránka 11

Autor:  Siso [ stř srp 05, 2009 10:50 am ]
Předmět příspěvku:  modelovanie pomocou blue printov

Uz to tu bolo ale neviem si to vyhladat vo fore. Ako spravne na modelovanie pomocou blueprintov. resp. hocijakej fotky. Nejde mi ani tak o techniku jak o to nastavit si prostredie. Pamatam si ze sa to tu riesilo pomocou PLANEov na ktore sa hodila textura toho ktoreho pohladu... Ja ale ked si otexturujem PLANE a som prepnuty do TEXTURED zobrazenia tak aj tak nic nevidim. Kde robim chybu?

Autor:  Kapo [ stř srp 05, 2009 11:25 am ]
Předmět příspěvku:  Re: modelovanie pomocou blue printov

zapni si hore na liste v Game zalozke Blender multitexture materials, alebo Texture face materials, je to nastavenie pre Game Engine, ale meni to aj material objektu mimo hry...musis byt v textured a hned ako priradis facu texturu cez UV editor tak sa ti zobrazi...ak mas teda nastavene nieco z tych dvoch...ak nie, neviem kde je chyba, btw toto je super nastavenie, lebo ked mas viditelnu len jednu stranu (nemas zapnuty double sided) tak ked sa pozeras napriklad zozadu, tak ti zadny blueprint neprekryva model...atd, no dufam ze som trochu pomohol s tym nastavenim, mne to vzdy fungovalo takto...

EDIT: trochu obtiaznejsi sposob, ked si v Textured mode, tak si hore zapni GLSL materials (zalozka Game) a prirad objektu na ktory chces mat naneseny blueprint materia trebars "BP"...teraz si sprav UV mapovanie a v texture buttons prirad objektu texturu BP...chod do material buttons a v zalozke map input stlac UV...voila, mas BP v hocijakom zobrazeni, ci uz texture face, alebo GLSL materials, ale aspon ze sa ti zobrazuje ked stlacis alt + z...toto je to zlozitejsie riesenie, ale teraz nech si v ktoromkolvek mode z tych troch v Game zalozke a v textured mode, mal by si mat BP na plane naneseny spravne...

Autor:  Siso [ stř srp 05, 2009 11:51 am ]
Předmět příspěvku:  Re: modelovanie pomocou blue printov

Super, skusil som ten druhy sposob a funguje to. V podstate slo o to zapnut to GLSL materials :)

Mam teraz ale dalsi problem. Neviem dostat ani za nic na svete texturu na billboardy (v particles), proste otexturovat billboardy. Ma sa to cez UV suradnice ale v tych mam nejake medzery. Ide mi o to vytvorit manualne mraky nie cez python script. Bude to riesit potom ten problem co som popisoval v inej teme kde k 150 objektom neviem zmenit constraint. Takto ak to urobim cez billboardy v particles tak to staci zmenit v particles a je to. Nevies o nejakom postupe ako na tie billboardy, mysleno texturovat ich?

Autor:  Kapo [ stř srp 05, 2009 12:12 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: modelovanie pomocou blue printov

fajn ze to pomohlo, ale sorry, o billboardoch a ich texturach neviem zhola nic :evil:

Autor:  Siso [ stř srp 05, 2009 2:21 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: modelovanie pomocou blue printov

Tak som to nakoniec zvladol. Pri pouziti mrakov z castic je jednoduche to, ze ak sa prepne na inu kameru tak sa automaticky vsetky billboardy nasmeruju na tu novu, aktivnu. U toho pluginu "clouds generator" to nebolo mozne zmenit nejak sikovne, pretoze sa nejednalo o particly ale o jednotlive objekty ktorych mohli byt aj stovky... a manualne menit constrains 150 objektom som sa zatial nedozvedel ako na to... :)

http://www.youtube.com/watch?v=PBoao_AR ... annel_page

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/