blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Zlozita animacia, specialny posun
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=7055
Stránka 11

Autor:  Kapo [ čtv srp 27, 2009 1:57 pm ]
Předmět příspěvku:  Zlozita animacia, specialny posun

Prva otazka je ohladom animacie, nevedel by niekto, ako naanimovat TOTO (ide o ten remen), aby sa to nejako tocilo...ale nechcem pouzit armatury:

Obrázek

Druha otazka...asi vam viac povie obrazok...

Obrázek

ide o to, aby sa dalo pohodlne hybat vsetkymi lucmi tak, ako je znazornene s tym jednym (s ktorym hybem po cervenej osi - X)...viem, luce sa daju otocit do polohy bud na hybanie podla osi z, alebo x, alebo y a potom zase otocit naspat, ale neda sa manipulovat s nimi takto?

Autor:  MOJE [ čtv srp 27, 2009 3:14 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Zlozita animacia, specialny posun

No ja som v tom slabý, ale ten remeň by som vymodeloval narovnaný. potom by som vložil CurveCircle. a v remeni by som pridal modifikátor CURVE. Do Ob: napíš názov toho kruhu napr. CurveCircle. a ďalej sa stým pobav.

Obrázek

Autor:  MOJE [ čtv srp 27, 2009 3:30 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Zlozita animacia, specialny posun

no a k tej druhej veci. urob si iba jeden hranol. vlož si ešte EMPTY (niečo ako ťažisko - prázdny objekt) . Potom musíš dať TRACK TO : EMPTY a tam sa pobav s XYZ.... aby Ti to natáčalo pri posuve stále k tomu EMPTY. Potom označ ten kváder a SHIFT+D ..... Ak potom potrebuješ pohnuť iba niektorými tak ozna č jeden a strač G a potom 2x os po ktorej chceš posunúť( napr G a potom 2x X) - NEZABUDNI DOLE NA LIŠTE OKNA NASTAVIŤ LOCAL (pôvodene je tam GLOBAL)

Obrázek

Ono to môžeš aj bez toho EMPTY a TRACK TO. Iba nahádžeš tie kvádre, dole nastavíš LOCAL a potom G a dvakrát X ...

Autor:  Mr. Smooth [ čtv srp 27, 2009 5:00 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Zlozita animacia, specialny posun

s těmi lúčemi, nebo jak my říkáme paprsky, to je myslím jednoduché, VIZ obr. :wink:

Přílohy:
2009-08-27_165802.jpg
2009-08-27_165802.jpg [ 32.2 KiB | Zobrazeno 1760 krát ]

Autor:  Mr. Smooth [ čtv srp 27, 2009 5:12 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Zlozita animacia, specialny posun

teď jsem si uvědomil, že chceš možná hýbat tím celým paprskem, tak ještě akorát změň pivot a jako poslední označ ten face kolmý na směr pohybu

jinak k tý animaci, na to jsem nikdy moc nebyl ,ale pokud ten řemen má být kožený, ne z jednotlivých promodelovaných dílů, tak já osobně bych na něj hodil texturu a pohyb řemeno bych nakamufloval klíčem na posun textury, ale nevím

Přílohy:
2009-08-27_171022.jpg
2009-08-27_171022.jpg [ 29.8 KiB | Zobrazeno 1758 krát ]

Autor:  Dosal [ stř zář 02, 2009 8:52 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Zlozita animacia, specialny posun

Čau, zkusil jsem něco ohledně toho prvního problému, snad tě to navede... http://uloz.to/2412430/klinrem.blend

Autor:  Kapo [ stř zář 02, 2009 9:44 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Zlozita animacia, specialny posun

Dosal píše:
Čau, zkusil jsem něco ohledně toho prvního problému, snad tě to navede... http://uloz.to/2412430/klinrem.blend


To je naozaj krasa, len neviem, ako si spravil ten trik s empty...ako je mozne, ze ovplyvnuju vzdy jeden face remena? :emo02:

Autor:  Dosal [ čtv zář 03, 2009 6:38 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Zlozita animacia, specialny posun

Neznáš Hooks? Označíš si vertexi jaký potřebuješ na spojení a ctrl+pravým klikem na Empty ho označíš a dáš ctrl+h Add,selected to object. Holahej :emo36:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/