blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Zlozita animacia, specialny posun http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=7055 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Kapo [ čtv srp 27, 2009 1:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | Zlozita animacia, specialny posun |
Prva otazka je ohladom animacie, nevedel by niekto, ako naanimovat TOTO (ide o ten remen), aby sa to nejako tocilo...ale nechcem pouzit armatury: Druha otazka...asi vam viac povie obrazok... ide o to, aby sa dalo pohodlne hybat vsetkymi lucmi tak, ako je znazornene s tym jednym (s ktorym hybem po cervenej osi - X)...viem, luce sa daju otocit do polohy bud na hybanie podla osi z, alebo x, alebo y a potom zase otocit naspat, ale neda sa manipulovat s nimi takto? |
Autor: | MOJE [ čtv srp 27, 2009 3:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zlozita animacia, specialny posun |
No ja som v tom slabý, ale ten remeň by som vymodeloval narovnaný. potom by som vložil CurveCircle. a v remeni by som pridal modifikátor CURVE. Do Ob: napíš názov toho kruhu napr. CurveCircle. a ďalej sa stým pobav. |
Autor: | MOJE [ čtv srp 27, 2009 3:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zlozita animacia, specialny posun |
no a k tej druhej veci. urob si iba jeden hranol. vlož si ešte EMPTY (niečo ako ťažisko - prázdny objekt) . Potom musíš dať TRACK TO : EMPTY a tam sa pobav s XYZ.... aby Ti to natáčalo pri posuve stále k tomu EMPTY. Potom označ ten kváder a SHIFT+D ..... Ak potom potrebuješ pohnuť iba niektorými tak ozna č jeden a strač G a potom 2x os po ktorej chceš posunúť( napr G a potom 2x X) - NEZABUDNI DOLE NA LIŠTE OKNA NASTAVIŤ LOCAL (pôvodene je tam GLOBAL) Ono to môžeš aj bez toho EMPTY a TRACK TO. Iba nahádžeš tie kvádre, dole nastavíš LOCAL a potom G a dvakrát X ... |
Autor: | Mr. Smooth [ čtv srp 27, 2009 5:00 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Zlozita animacia, specialny posun | ||
s těmi lúčemi, nebo jak my říkáme paprsky, to je myslím jednoduché, VIZ obr.
|
Autor: | Mr. Smooth [ čtv srp 27, 2009 5:12 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Zlozita animacia, specialny posun | ||
teď jsem si uvědomil, že chceš možná hýbat tím celým paprskem, tak ještě akorát změň pivot a jako poslední označ ten face kolmý na směr pohybu jinak k tý animaci, na to jsem nikdy moc nebyl ,ale pokud ten řemen má být kožený, ne z jednotlivých promodelovaných dílů, tak já osobně bych na něj hodil texturu a pohyb řemeno bych nakamufloval klíčem na posun textury, ale nevím
|
Autor: | Dosal [ stř zář 02, 2009 8:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zlozita animacia, specialny posun |
Čau, zkusil jsem něco ohledně toho prvního problému, snad tě to navede... http://uloz.to/2412430/klinrem.blend |
Autor: | Kapo [ stř zář 02, 2009 9:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zlozita animacia, specialny posun |
Dosal píše: Čau, zkusil jsem něco ohledně toho prvního problému, snad tě to navede... http://uloz.to/2412430/klinrem.blend To je naozaj krasa, len neviem, ako si spravil ten trik s empty...ako je mozne, ze ovplyvnuju vzdy jeden face remena? |
Autor: | Dosal [ čtv zář 03, 2009 6:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zlozita animacia, specialny posun |
Neznáš Hooks? Označíš si vertexi jaký potřebuješ na spojení a ctrl+pravým klikem na Empty ho označíš a dáš ctrl+h Add,selected to object. Holahej |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |