blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

viditelne parsky svetla
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=7158
Stránka 11

Autor:  odake [ pon říj 19, 2009 5:25 pm ]
Předmět příspěvku:  viditelne parsky svetla

da se v blenderu nejak zviditelnit paprsky svetla?napr takovy ten svetelny kuzel z promitacky v kine nebo svetelny paprskek prochazejici klicovou dirkou..jakym zpusobem se da svetelny tok zviditelnit?

Autor:  Pitris [ pon říj 19, 2009 5:50 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: viditelne parsky svetla

Světlo musí byt typu Spot. Pak jen panelech nastavení zatrhni Halo.

Autor:  odake [ čtv říj 22, 2009 6:52 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: viditelne parsky svetla

hej diky ti :banana :

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/