blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Pneumatika
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=7217
Stránka 11

Autor:  Siso [ sob lis 14, 2009 7:37 am ]
Předmět příspěvku:  Pneumatika

Tak som si par tutorialov nasiel na pneumatiku a vsetky su pomerne jednoduche. Lenze vsetky riesia take tie standartne pneu, nazzvyme ich geometricke pneu. Lenze ja chcem nieco take:
http://www.pneumatiky-good-year.info/eagle-f1-gs-d3/images/goodyear_eagle_f1.jpg
a to uz myslim so ziadnym z tychto postupov neurobite. Mna napada jedno jedine riesenie na to a to cez booleanovske operacie. Lenze to urobi s meshom potom hrozne divy. Mate nejaky iny postup?

Autor:  Bumpkin [ ned lis 15, 2009 1:57 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Pneumatika

a proc by si to nemel udelat?? :-)
nechapu vubec na co si stezujes :-)
http://www.bumpkin.ic.cz/render/pneu1.jpg
http://www.bumpkin.ic.cz/render/pneu2.jpg
http://www.bumpkin.ic.cz/render/pneu6.jpg
http://www.bumpkin.ic.cz/render/pneu7.jpg
http://www.bumpkin.ic.cz/render/pneu8.jpg
http://www.bumpkin.ic.cz/render/pneu9.jpg

najdi si co dela funkce warp a pak si vymodeluj nejdriv vzork jako kdyby si ho rozrizl jen do platu a pak z pohledu z boku pouzij zminovanou funkci, a hadej cose stane, cely plat bude najednou stocen do kruhu, jediny co je na tobe je to udelat si stale se opakujci dil aby si to snadno rozkopiroval do platu :-)

Autor:  Siso [ ned lis 15, 2009 6:53 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Pneumatika

diky, ja jsem pak na to prisel. ;)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/