blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Pneumatika http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=7217 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Siso [ sob lis 14, 2009 7:37 am ] |
Předmět příspěvku: | Pneumatika |
Tak som si par tutorialov nasiel na pneumatiku a vsetky su pomerne jednoduche. Lenze vsetky riesia take tie standartne pneu, nazzvyme ich geometricke pneu. Lenze ja chcem nieco take: http://www.pneumatiky-good-year.info/eagle-f1-gs-d3/images/goodyear_eagle_f1.jpg a to uz myslim so ziadnym z tychto postupov neurobite. Mna napada jedno jedine riesenie na to a to cez booleanovske operacie. Lenze to urobi s meshom potom hrozne divy. Mate nejaky iny postup? |
Autor: | Bumpkin [ ned lis 15, 2009 1:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Pneumatika |
a proc by si to nemel udelat?? nechapu vubec na co si stezujes http://www.bumpkin.ic.cz/render/pneu1.jpg http://www.bumpkin.ic.cz/render/pneu2.jpg http://www.bumpkin.ic.cz/render/pneu6.jpg http://www.bumpkin.ic.cz/render/pneu7.jpg http://www.bumpkin.ic.cz/render/pneu8.jpg http://www.bumpkin.ic.cz/render/pneu9.jpg najdi si co dela funkce warp a pak si vymodeluj nejdriv vzork jako kdyby si ho rozrizl jen do platu a pak z pohledu z boku pouzij zminovanou funkci, a hadej cose stane, cely plat bude najednou stocen do kruhu, jediny co je na tobe je to udelat si stale se opakujci dil aby si to snadno rozkopiroval do platu |
Autor: | Siso [ ned lis 15, 2009 6:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Pneumatika |
diky, ja jsem pak na to prisel. ;) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |