blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
nastavovani smeru normal http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=7218 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | odake [ sob lis 14, 2009 12:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | nastavovani smeru normal |
caute, je mozne v blenderu nastavovat smer jednotlivym normalam na jednotlivych vertexex?pro pouziti set smooth se mi stava ze stinovani neni uplne presne jak bych chtel. popripade existuje nejaky dobry tutorial zabyvajici se shadingem? |
Autor: | Pitris [ sob lis 14, 2009 1:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: nastavovani smeru normal |
"Tab" Skočit do editmódu, "A" vybrat vše, "Ctrl+N" Reclaculate normals outside |
Autor: | odake [ sob lis 14, 2009 9:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: nastavovani smeru normal |
vyzkousel jsem ale stale to neni uplne ono...zajimalo by me jestli se da primo nastavovat kazda normala smerem kterym chci...recalculate normaly prenastavi (prepocita) automaticky..jestli jsem to pochopil spravne |
Autor: | Pitris [ sob lis 14, 2009 10:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: nastavovani smeru normal |
Ptáš se špatně. Potřebuješ se naučit převracet normály nebo se zbavit artefaktů na renderovaném objektu? To první je "W" Flip normals.... ale já tipiji že tam máš asi zdvojené plochy - a to převrácení normál nepomůže. |
Autor: | odake [ sob lis 14, 2009 10:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: nastavovani smeru normal |
rekl bych ze blender nezobrazuje spravne vertex normaly. na misto aby zobrazil 3 smery vertexnormal pri set solid tak zobrazi 1 smer (zprumerovanou hodnotu).tzn. ze pokud vystinuji kostku set smooth budou normaly ukazovat stejnym smerem jako kdyz kostku vystinuju set solid..proto asi nepujde nastavit kazdou normalu tim smerem kterym bych chtel |
Autor: | Pitris [ sob lis 14, 2009 10:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: nastavovani smeru normal |
Pošli blend soubor. |
Autor: | Pitris [ sob lis 14, 2009 11:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: nastavovani smeru normal |
Zkoušel jsem to a normály fat zobrazuje podivně. To ale není příčina Tvého problému se stínováním. |
Autor: | lokhorn [ sob lis 14, 2009 11:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: nastavovani smeru normal |
Na ty normály bych ještě skusil stisknout v objekt módu ctrl+a a potom scale a rotation to obData |
Autor: | odake [ sob lis 14, 2009 11:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: nastavovani smeru normal |
zkusim to popsat pomoci obrazku pokud mam napr. kostku vystinovanou set smoot a chci jednomu vertexu priradit jiny smer na obrazku cervene vyznacen..jde to nejak manualne nastavit?daji se tim opravit male vizualni nedokonalosti v geometrii lowpoly modelu |
Autor: | Pitris [ ned lis 15, 2009 12:58 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: nastavovani smeru normal |
Myslím, že ovládat lze jen normály ploch - ne vrcholů. |
Autor: | Genom [ sob lis 21, 2009 12:42 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: nastavovani smeru normal |
A co zkusit edge slide modifikator? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |