blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

textura jen z jedný strany
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=7264
Stránka 11

Autor:  Merak [ pon pro 07, 2009 8:49 pm ]
Předmět příspěvku:  textura jen z jedný strany

jak udělam, aby textura na plane byla jen z jedny, stranky to musim o kousek extrudovat nebo to nějak jde díky?

Autor:  Siso [ pon pro 07, 2009 10:32 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: textura jen z jedný strany

neviem....ale nestaci len v nastaveni vypnut DOUBLE SIDED?

Autor:  smrq [ úte pro 08, 2009 12:56 am ]
Předmět příspěvku:  Re: textura jen z jedný strany

ale blender dava texturu jen na jednu stranu plane. prave kdyz chces, aby je znazornoval na obou, musis aktivovat double sided... nebo se pletu? :roll:

Autor:  EdgarVanat [ úte pro 08, 2009 5:33 am ]
Předmět příspěvku:  Re: textura jen z jedný strany

ja vam neviem, ale niekde som cital ze double sided ma nieco spolocne s tym, ze ak je single sided plan otocena normalou od kamery tak sa proste nerendruje, zacinam mat pocit ze s texturami to bude mat pramalo spolocne

Autor:  vklidu [ úte pro 08, 2009 12:11 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: textura jen z jedný strany

Edgar Vanat ma pravdu (castecne) - Double Side nema nic spolecneho s texturou v renderu. Nema totiz nic spolecneho s renderem. Je to informace pro Open GL, jestli ma vnitrni stranu normaly vykreslit nebo ne. (Staci, kdyz se prepnete v 3D okne do zobrazeni (Draw Type) Solid nebo Shaded.
http://www.blender.org/development/rele ... l-normals/

To co chce Merak neumim udelat jinak nez pres Composite Node (Geometry > Front/Back socket) nastavenim jednoho materialu pro vnejsi a vnitrni stranu.
http://www.blender.org/development/rele ... ing-nodes/

Ale treba to jde i jinak.
p.s.: misto tech pocitu, by nekterym pomohlo prve zkusit aspon google

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/