blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
textura jen z jedný strany http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=7264 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Merak [ pon pro 07, 2009 8:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | textura jen z jedný strany |
jak udělam, aby textura na plane byla jen z jedny, stranky to musim o kousek extrudovat nebo to nějak jde díky? |
Autor: | Siso [ pon pro 07, 2009 10:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: textura jen z jedný strany |
neviem....ale nestaci len v nastaveni vypnut DOUBLE SIDED? |
Autor: | smrq [ úte pro 08, 2009 12:56 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: textura jen z jedný strany |
ale blender dava texturu jen na jednu stranu plane. prave kdyz chces, aby je znazornoval na obou, musis aktivovat double sided... nebo se pletu? |
Autor: | EdgarVanat [ úte pro 08, 2009 5:33 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: textura jen z jedný strany |
ja vam neviem, ale niekde som cital ze double sided ma nieco spolocne s tym, ze ak je single sided plan otocena normalou od kamery tak sa proste nerendruje, zacinam mat pocit ze s texturami to bude mat pramalo spolocne |
Autor: | vklidu [ úte pro 08, 2009 12:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: textura jen z jedný strany |
Edgar Vanat ma pravdu (castecne) - Double Side nema nic spolecneho s texturou v renderu. Nema totiz nic spolecneho s renderem. Je to informace pro Open GL, jestli ma vnitrni stranu normaly vykreslit nebo ne. (Staci, kdyz se prepnete v 3D okne do zobrazeni (Draw Type) Solid nebo Shaded. http://www.blender.org/development/rele ... l-normals/ To co chce Merak neumim udelat jinak nez pres Composite Node (Geometry > Front/Back socket) nastavenim jednoho materialu pro vnejsi a vnitrni stranu. http://www.blender.org/development/rele ... ing-nodes/ Ale treba to jde i jinak. p.s.: misto tech pocitu, by nekterym pomohlo prve zkusit aspon google |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |