blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Něco k animaci
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=7278
Stránka 11

Autor:  Jan [ sob pro 12, 2009 9:41 pm ]
Předmět příspěvku:  Něco k animaci

Jak udělat v animaci objektu, aby nepronikal a "nebořil" do ostatních objěktů a prostředí, a abych to nemusel nastavovat ručně.

Autor:  Siso [ pon pro 14, 2009 10:36 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Něco k animaci

to jen tak jednoducho nepojde. Objekty sa ti vzdy budu do seba zabarat a pod. Nemaju totiz defaultne ziadne fyzikalne vlastnosti. Takze ak chces simulovat ich trenie a pod. tak na to musis pouzit GameEngine v Blenderu a potom to animovat dalej. Neviem ci si to pochopil na zaciatok. Rozhodne ziaden animator sa netrapi s tym ze mu objekty prenikaju cez seba. Trapi ho to az v momente ak potrebuje presne nasimulovat nejaku fyzikalnu vlastnost a na to potom pouzije prislusny "engine" napriklad.

Autor:  Jan [ úte pro 15, 2009 7:03 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Něco k animaci

Dík moc. Ptal jsem se, protože právě zjišťuju, že modelovat objekty atd. zvládám, animovat taky, ale animovat tak, aby to nějak vypadalo to ne.
Jan

Autor:  Dosal [ stř pro 16, 2009 8:02 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Něco k animaci

Původně jsem otázku pochopil tak, že bys chtěl animovat třeba dav lidí. Aby se sobě vyhejbaly atd. To by šlo přes boidy, jednou jsem něco malého zkoušel a docela to fungovalo.... Dokonce i nějaký skript jsem viděl. Ostatně triků jak něco podobného docílit bude víc.....

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/