blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
3DSMax to Blender http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=7288 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Siso [ stř pro 16, 2009 1:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | 3DSMax to Blender |
Aky format by ste odporucili na export SCENY (nie objekt po objekte) do blenderu? Skusal som 3DS a hadze to nejake errory.. dik. Inak, som skusal nejake 3DSka z netu a tie importuje v pohode. Ale to moje z MAXu ani nahodou. :( |
Autor: | G_Taurus [ stř pro 16, 2009 1:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: 3DSMax to Blender |
asi bych zkusil formát obj který si zanechává uv koordináty |
Autor: | Siso [ stř pro 16, 2009 1:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: 3DSMax to Blender |
a co na to UV textury? Budou tam? |
Autor: | G_Taurus [ stř pro 16, 2009 1:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: 3DSMax to Blender |
Siso píše: a co na to UV textury? Budou tam? ty si musis priradit uz rucne ale to je to nejmensi treba takhle jsem exportoval scenu pres obj do Cinema4D a pak jsem musel jenom vytvorit material s mapovanim na UV a nacist texturu a fungovalo to skvel |
Autor: | Siso [ stř pro 16, 2009 2:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: 3DSMax to Blender |
Ja som skusal nejake 3DS z netu a priradilo to samo UV texturu (myslim aj celu UV Mapu presne ako bola spravena). |
Autor: | G_Taurus [ stř pro 16, 2009 2:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: 3DSMax to Blender |
znám člověka který v Blenderu unwrapuje a dava si to Maxe prave pres to obj proto jsem to nadhodil |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |