blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
vice PC na simulaci http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=7322 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | vklidu [ ned led 03, 2010 3:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | vice PC na simulaci |
je mozne propojit vice stroju k vypoctu napr. fluidni simulace? neco jako renderfarma ale na zapekani. dekuji |
Autor: | Genom [ ned led 03, 2010 6:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: vice PC na simulaci |
Primárně to možný není, ale dalo by se to provést pomocí python scriptu... |
Autor: | Neolker [ ned led 03, 2010 7:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: vice PC na simulaci |
Přesně tohle mě dneska odpoledne také napadlo, nicméně pro moje pokusy mi zatím stačí jeden rok starý stroj. Napadlo mě jen provést BAKE na dvou a více PC se stejným projektem, jen s upraveným časem (Time) Např. na prvním PC 0.00-0.10 na druhém PC zase start na 00.10 a konec 0.20 a k tomu upravit počet framů... Teoreticky by to mohlo jít takto a potom jednotlivé výsledky spojit, ale prakticky to vyzkoušené nemám. |
Autor: | Pitris [ ned led 03, 2010 9:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: vice PC na simulaci |
Něco mi říká, že algoritmus fluidní animace je pouze jenovlánkový. Nelze jej rozdělit na více theadů podobně třeba jako render. Ovšem ruku do ohně za to nedám. |
Autor: | vklidu [ pon led 04, 2010 2:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: vice PC na simulaci |
@Genom: jako, ze jsi takovy videl nebo, ze mam zkusit najit programatora co by na mne mel cas? @Neolker: no, netusim jak vypocet probiha, ale jak by mohl pocitat od desate sekundy, kdyz nema napocitanych tech prvnich deset, z jakeho tvaru by vysel? To je jako ochutnat kolac, ktery jsi neupekl, ne? Nevim sce jak by script fungoval, ale slepovani bych nerad z tak se mi proces komplikuje. Ale dekuji za tip. Tajne jsem doufal, ze uz neco takoveho existuje. Vypocty jsou narocne (stejne jako narocny render) tak jsem myslel, ze to treba nekdo resil. Pred casem se dost resilo VERSE, ktere jsem mel pocit, ze je na to, aby se dalo pracovat na jednom .blend soucasne z nekolika PC. http://www.blender.org/download/get-ble ... e-blender/ Diky za vase komenty. |
Autor: | Genom [ pon led 04, 2010 8:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: vice PC na simulaci |
Pitris: Ano, fluid není multi-threadový, čili pokud má někdo více jádrový procesor, bude se fluidní simulace počítat pouze přes jedno jádro. Render multi-threading podporuje. vklidu: projížděl jsem net a našel jsem několik požadavků, zda je možné zpřístupnit BAKE přes příkazovou řádku a na vícero PC... Buď jim odpovězeno nebylo vůbec, nebo jim bylo doporučeno si napsat pro tuto činost script. Kdybych na něco narazil, přepošlu to sem. |
Autor: | Pitris [ pon led 04, 2010 8:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: vice PC na simulaci |
Genom píše: Pitris: Ano, fluid není multi-threadový, čili pokud má někdo více jádrový procesor, bude se fluidní simulace počítat pouze přes jedno jádro. Render multi-threading podporuje. Po přečtení svého příspěvku zjišťuji, že jsem se vyjádřil špatně. Ano, samozřejmě že render podporuje multitheading. To vím. Mě osobně se líbí s jakou filosofií se přistupuje při vývoji Blenderu 2.5. Ano, sice jsou některé algoritmy jen jednovláknové, takže výpočtem na 100% vytížíme jedno jádro a ostatní budou makat na na něčem jiném. Takže render na pozadí, zatímco modeluji má u mě velké plus. Blender se tak zařadí mezi aplikace, pro které má smysl investovat do mnohojaderných procesorů. |
Autor: | vklidu [ pon led 04, 2010 11:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: vice PC na simulaci |
dekuji za odpoved a cas |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |