Právě je stř lis 27, 2024 7:43 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Kolize
PříspěvekNapsal: pát led 01, 2010 8:59 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 08, 2009 7:26 pm
Příspěvky: 312
Zdravím, dělám takový pokus s funkcí Cloth, kde jsem si udelal kostku která se valí po schodech.
Mám tam i jinou a chtel sem aby jí postrčila. Dal sem jí stejné preference, ale ona se ani nehne.
Vlastně jako domino.
Jak bych to mohl udělat jinak ?
Díky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kolize
PříspěvekNapsal: sob led 02, 2010 9:50 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Cez Cloth? :emo15:
Nie Soft Body?
Pokiaľ ide o pevné objekty najlepšie by bolo zapiecť kolízie do ipo cez Game Engin.
Inak Soft Body, cez Cloth si to neviem predstaviť... i keď by to asi bolo možné.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kolize
PříspěvekNapsal: sob led 02, 2010 10:25 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
no nevim jak co jsi si vsechno o teto funkci precetl, ale duvod proc se nehybe muze byt taky v tom ze ji mas malo zahustenou, kloth je zalozen na siti a jeji hustote :wink: jinak netusim v cem mas problem zkousel jsem ted reakci dvou predmetu a kdyz jsem jim nastavil jak kolize tak funkci cloth tak spolu reagovali kdyz se srazili :wink: tudis nechapu co ti nefunguje :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kolize
PříspěvekNapsal: ned led 03, 2010 1:58 am 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Mě teda hlavně nejde do hlavy, proč pro tyto kolize používat cloth...jak psal zgerbiak, bylo by více praktické pro toto použí soft body, které je pro toto jak dělané...

Cloth byli a hlavně jsou primárně určeny pro simulaci látek, tedy záclon, praporů, ubrusu, šatů atd...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kolize
PříspěvekNapsal: ned led 03, 2010 2:46 am 
Offline
-
-

Registrován: ned črc 22, 2007 1:59 pm
Příspěvky: 148
Bydliště: Litoměřice
Já si myslím že přes Cloth to jde báječně, nevidím problém to použít. I když se to zdá postavený na hlavu :-D . Třeba v Houdini se používaj Cloth i na simulaci zmuchlání "plechů" při kolizi. Taky zajímavé využití a myslím že primárně to na to určeno nebylo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kolize
PříspěvekNapsal: úte led 05, 2010 7:13 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 08, 2009 7:26 pm
Příspěvky: 312
Přes soft body jsem to ještě nezkoušel, jen jsem si pohrával s Cloth a u nich mi to nešlo no


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz