blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Boolean tools http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=7368 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | vlado2 [ úte led 19, 2010 12:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | Boolean tools |
Chcem sa opýtať ako začiatočník. Potrebujem odpočítať jeden objekt od druhého, označím ich v správnom poradí, dám boolean tools - difference a ono mi to ich zráta (ako join) ako union, nie odčíta. V čom môžem robiť chybu? |
Autor: | taby [ úte led 19, 2010 2:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Boolean tools |
Používáš verzi 2.49 nebo 2.5? Ptám se proto, že mně to funguje správně. |
Autor: | vlado2 [ úte led 19, 2010 2:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Boolean tools |
verzia 2.49b Tiež mi to fungovalo. Ak som to skúšal s hotovými kockami, išlo to. Mnou vytvarovaný objekt - extrudovaný kruh to však neviem prečo nechce brať správne. |
Autor: | taby [ úte led 19, 2010 2:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Boolean tools |
pošli screen nebo radši blend. |
Autor: | vlado2 [ úte led 19, 2010 2:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Boolean tools |
blend sa nedá poslať priamo? |
Autor: | taby [ úte led 19, 2010 2:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Boolean tools |
někam ho ulož a pošli odkaz |
Autor: | vlado2 [ úte led 19, 2010 2:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Boolean tools |
http://www.edisk.sk/stahni/57923/skuskaboolean.blend_384.82KB.html |
Autor: | EdgarVanat [ úte led 19, 2010 3:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Boolean tools |
mne toto robilo v prípade že som mal na jednom z nich obrátené normály, skús ich cez ctrl + n prepočítať, vyextrudovaný kruh s tým máva problémy... |
Autor: | vlado2 [ úte led 19, 2010 3:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Boolean tools |
nepomohlo to |
Autor: | maraCZ [ úte led 19, 2010 6:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Boolean tools |
Sluč si ty malý válce do jednoho objektu (Ctrl+J) a pak použij modifikátor booleans... mělo by to fungovat |
Autor: | vlado2 [ úte led 19, 2010 7:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Boolean tools |
skúsil som, tiež to nebolo dobre keď to urobím cez add - mesh - cylinder všetko je v poriadku. No prečo to nejde cez extrudované kruhy? |
Autor: | EdgarVanat [ stř led 20, 2010 5:08 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Boolean tools |
zdvojená stena? skúsil si remove doubles? |
Autor: | vlado2 [ stř led 20, 2010 8:29 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Boolean tools |
skúsil som, neboli tam žiadne doubles. Urobil som to nakoniec cez tie prednastavené meshe - cylindre, to išlo bez problémov urobiť rozdiel. Ešte ma napadla taká vec (ako začiatočníka:-) tie hotové tvary, trebárs cylinder je akože vo vnútri úplne "plný", teda nie dutý ? - ja keď vyextrudujem kruh na cylinder, uzavriem vrch a spodok, to je akoby vo vnútri dutý? Či plný? |
Autor: | EdgarVanat [ stř led 20, 2010 8:50 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Boolean tools |
u drátených (mesh) modelov nemáš žiadne výplne. môžeš si to predstaviť ako že máš nejakými žuvačkami (body/vertikly) pospájané špajle (hrany/edge) a na nich naťahanú fóliu (strany/pláne/facy) majú nulovú hrúbku a objekty sú vovnútri duté. efekty ako priesvitnosť a podobne sú len optické klamy (niektorí tomu hovoria simulácie, budiž...) výplne existujú iba u volumetrických modelov. tie, zatiaľ, blender nepodporuje (ale s verziou 2.5 sa očakáva dosť upgradov tak sa niekto možno vrhne aj na to :P) kde máš model reprezentovaný kockami (voxel), ktoré fungujú podobne ako pixely u 2D grafiky, len sú trojrozmerné :) |
Autor: | vlado2 [ stř led 20, 2010 8:54 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Boolean tools |
díki za vysvetlenie |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |