blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Follow path 2 křivky http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=7386 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Merak [ úte led 26, 2010 4:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | Follow path 2 křivky |
Kamera je připojená ke křivce pomoci follow path ctr + p, ale až po křivce dojede na konec, chci aby pokračovala po jiné křivce, jak se to dá zařídit? |
Autor: | Dosal [ úte led 26, 2010 5:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Follow path 2 křivky |
Řešil bych to tak, že na každou křivku bych přidal Emty. Na kameru Constraints 2x "Copy Location". K prvnímu přidej první emty a k druhýmu druhé empty. No a pak zanimuj šoupátko Influence, tam kde chceš zrovna mít kameru bude influence 1 na druhým Constraintu bude 0. Až dojede na konec křivky, tak bude na prvním 0 a na druhým 1. Ten přechod pak doladíš, aby byl plynulý. Třebaže Influence se neposune z1 na 0 během 1ho snímku ale třeba 5ti. |
Autor: | Merak [ úte led 26, 2010 9:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Follow path 2 křivky |
http://www.kai.tul.cz/~hnidek/subj/3da/index.html animace_vazby.blend zkusim to podle toho, ale nějak mi to nejde) |
Autor: | Siso [ stř led 27, 2010 10:17 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Follow path 2 křivky |
Dosal píše: Řešil bych to tak, že na každou křivku bych přidal Emty. Na kameru Constraints 2x "Copy Location". K prvnímu přidej první emty a k druhýmu druhé empty. No a pak zanimuj šoupátko Influence, tam kde chceš zrovna mít kameru bude influence 1 na druhým Constraintu bude 0. Až dojede na konec křivky, tak bude na prvním 0 a na druhým 1. Ten přechod pak doladíš, aby byl plynulý. Třebaže Influence se neposune z1 na 0 během 1ho snímku ale třeba 5ti. Funguje to dobre. Teraz som to skusil. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |