blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
import STL do blenderu http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=7400 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Aquarius [ pát úno 05, 2010 9:26 am ] |
Předmět příspěvku: | import STL do blenderu |
Ahoj lidi, nevěděl byste někdo, jak naimportovat STL do Blenderu, tak aby nebyly jednotlivé objekty sjednocené? Stejné STL jsem naimportoval do Rhino3D a objekty tam jsou krásně rozdělené. Předem díky za odpovědi. |
Autor: | jucas [ sob úno 06, 2010 1:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: import STL do blenderu |
Je stl opravdu rozdělený do objektů (solid)? Většina aplikací ze kterých jsem stl generoval nacpe vše do jednoho tagu solid. Jestli Blender umí zpracovat rozdělené stl takže ani nevím. Problém řeším vygenerováním stl pro každý objekt a použitím skriptu Batch STL. Nebo lépe jiným formátem, CADy podporují často ještě vrml nebo Colladu. Pokud jsi to už dostal do Rhina, tak to z něho vyexportuj v nějakém sofistikovanějším formátu, stl bylo původně určeno pro stereolitografii a pro přenos modelů je dost omezené. |
Autor: | EdgarVanat [ pon úno 08, 2010 12:31 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: import STL do blenderu |
opačnou metódou by mohlo byť napríklad zobrať ten import a označiť si vždy verticle, dať select linked, a separate a postupne oddeliŤ jednotlivé manifoldy do objektov |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |