blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
"nálepky" http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=7425 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | bricattus [ pát úno 12, 2010 1:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | "nálepky" |
ahoj jak udělám že na nějaké místo meshe dám na povrch "nálepku" třeba z png obrázku? samosebou se mi povdedlo ho umístit pomocí Empty ale problémy mám 2: 1---obrázek se mi objeví i na druhé straně kde ho nepotřebuji jako zde (na křídle je ten nápis jaksi nepohodlný :() 2-- mám jen omezené množství počtu nálepek, asi to dělám špatně, kam jinam ukládat tyhle údaje?(abych to upřesnil, materiál má 4 textury a já bych potřeoval tak ještě 15 míst) :( prosím pomozte, děkuju |
Autor: | Siso [ pát úno 12, 2010 1:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: "nálepky" |
Ides na to dobre cez Empty. Aby sa ti nezobrazovala textura aj na druhej strane rozdel si objekt na viac materialov ku ktorym prirad dane casti meshu. Tz: lava strana kridla material 1, prava strana kridla material 2 atd.. |
Autor: | taby [ pát úno 12, 2010 1:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: "nálepky" |
Další možností je UV mapování. Rozložíš si síť a pak si tam dáš to, co chceš. |
Autor: | bricattus [ pát úno 12, 2010 1:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: "nálepky" |
Siso píše: Ides na to dobre cez Empty. Aby sa ti nezobrazovala textura aj na druhej strane rozdel si objekt na viac materialov ku ktorym prirad dane casti meshu. Tz: lava strana kridla material 1, prava strana kridla material 2 atd.. jj moc šikovný :)) udělám to, jj pak jsem ještě tam viděl nějaký material nodes co to znamená?... aháá uv jj ale taková noob otázka, jak se to sakra dělá? :D nejspíš ch si to měl někde vyčíst, žee? |
Autor: | Siso [ pát úno 12, 2010 2:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: "nálepky" |
bricattus píše: Siso píše: Ides na to dobre cez Empty. Aby sa ti nezobrazovala textura aj na druhej strane rozdel si objekt na viac materialov ku ktorym prirad dane casti meshu. Tz: lava strana kridla material 1, prava strana kridla material 2 atd.. jj moc šikovný :)) udělám to, jj pak jsem ještě tam viděl nějaký material nodes co to znamená?... aháá uv jj ale taková noob otázka, jak se to sakra dělá? :D nejspíš ch si to měl někde vyčíst, žee? No bud si material vyladujes priamo v paletke materials alebo si ho vyladujes v NODOCH. A tam prave aktivujes cez co si chces material vyladit. Nody ponukaju vacsie moznosti pretoze na material aplikujes vselijake filtre(nody). Ale nepouzivam to ... :) |
Autor: | bricattus [ pát úno 12, 2010 2:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: "nálepky" |
Siso píše: No bud si material vyladujes priamo v paletke materials alebo si ho vyladujes v NODOCH. A tam prave aktivujes cez co si chces material vyladit. Nody ponukaju vacsie moznosti pretoze na material aplikujes vselijake filtre(nody). Ale nepouzivam to ... :) jj chápu ok a je něco že mám rodičovkej materiál a pak jakoby potomky? jako že v dílčim mám třeba nějakou texturu bo něco a když v tom prvnim změnim třeba já nevim shader bo jak se tomu nadává třeba toon a že by se to změnilo ve všech dětech(popsáno opravdu jen svími slov :d)?? je něco takovýho? |
Autor: | Siso [ pát úno 12, 2010 2:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: "nálepky" |
to netusim, ale myslim ze by sa k tomu slo dostat prave len cez Nody. Fakt s tymto ale nemam skusenosti. |
Autor: | G_Taurus [ pát úno 12, 2010 5:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: "nálepky" |
cokoliv texturovat jedině přes unwrap a uvmaping to je jistota |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |