blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

"nálepky"
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=7425
Stránka 11

Autor:  bricattus [ pát úno 12, 2010 1:18 pm ]
Předmět příspěvku:  "nálepky"

ahoj jak udělám že na nějaké místo meshe dám na povrch "nálepku" třeba z png obrázku? samosebou se mi povdedlo ho umístit pomocí Empty ale problémy mám 2:
1---obrázek se mi objeví i na druhé straně kde ho nepotřebuji jako zde (na křídle je ten nápis jaksi nepohodlný :()Obrázek
2-- mám jen omezené množství počtu nálepek, asi to dělám špatně, kam jinam ukládat tyhle údaje?(abych to upřesnil, materiál má 4 textury a já bych potřeoval tak ještě 15 míst) :(
prosím pomozte, děkuju

Autor:  Siso [ pát úno 12, 2010 1:48 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: "nálepky"

Ides na to dobre cez Empty. Aby sa ti nezobrazovala textura aj na druhej strane rozdel si objekt na viac materialov ku ktorym prirad dane casti meshu. Tz: lava strana kridla material 1, prava strana kridla material 2 atd..

Autor:  taby [ pát úno 12, 2010 1:56 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: "nálepky"

Další možností je UV mapování. Rozložíš si síť a pak si tam dáš to, co chceš. :wink:

Autor:  bricattus [ pát úno 12, 2010 1:57 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: "nálepky"

Siso píše:
Ides na to dobre cez Empty. Aby sa ti nezobrazovala textura aj na druhej strane rozdel si objekt na viac materialov ku ktorym prirad dane casti meshu. Tz: lava strana kridla material 1, prava strana kridla material 2 atd..


jj moc šikovný :)) udělám to, jj pak jsem ještě tam viděl nějaký material nodes co to znamená?...


aháá uv jj ale taková noob otázka, jak se to sakra dělá? :D nejspíš ch si to měl někde vyčíst, žee?

Autor:  Siso [ pát úno 12, 2010 2:03 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: "nálepky"

bricattus píše:
Siso píše:
Ides na to dobre cez Empty. Aby sa ti nezobrazovala textura aj na druhej strane rozdel si objekt na viac materialov ku ktorym prirad dane casti meshu. Tz: lava strana kridla material 1, prava strana kridla material 2 atd..


jj moc šikovný :)) udělám to, jj pak jsem ještě tam viděl nějaký material nodes co to znamená?...


aháá uv jj ale taková noob otázka, jak se to sakra dělá? :D nejspíš ch si to měl někde vyčíst, žee?




No bud si material vyladujes priamo v paletke materials alebo si ho vyladujes v NODOCH. A tam prave aktivujes cez co si chces material vyladit. Nody ponukaju vacsie moznosti pretoze na material aplikujes vselijake filtre(nody). Ale nepouzivam to ... :)

Autor:  bricattus [ pát úno 12, 2010 2:19 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: "nálepky"

Siso píše:
No bud si material vyladujes priamo v paletke materials alebo si ho vyladujes v NODOCH. A tam prave aktivujes cez co si chces material vyladit. Nody ponukaju vacsie moznosti pretoze na material aplikujes vselijake filtre(nody). Ale nepouzivam to ... :)

jj chápu ok a je něco že mám rodičovkej materiál a pak jakoby potomky? jako že v dílčim mám třeba nějakou texturu bo něco a když v tom prvnim změnim třeba já nevim shader bo jak se tomu nadává třeba toon a že by se to změnilo ve všech dětech(popsáno opravdu jen svími slov :d)?? je něco takovýho?

Autor:  Siso [ pát úno 12, 2010 2:23 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: "nálepky"

to netusim, ale myslim ze by sa k tomu slo dostat prave len cez Nody. Fakt s tymto ale nemam skusenosti.

Autor:  G_Taurus [ pát úno 12, 2010 5:17 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: "nálepky"

cokoliv texturovat jedině přes unwrap a uvmaping to je jistota :-)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/