Právě je sob lis 30, 2024 5:30 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: google sketchup
PříspěvekNapsal: ned úno 14, 2010 5:40 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 15, 2009 12:16 pm
Příspěvky: 43
Bydliště: Říčany u Prahy
ahoj, mám nějakou možnost dostat soufor formátu .skp do Blenderu? mám linux... dík :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: google sketchup
PříspěvekNapsal: ned úno 14, 2010 9:21 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
http://sketchup.google.com/support/bin/answer.py?hl=en&answer=36203

ale jinak
    • Export the model as Google Earth (*.kmz)
    • Rename the file to *.ZIP.
    • Open with ZIP archiver of choice.
    • You 'll see a txt doc with list of used textures (if any), a *.kml file which is a Google earth mark-up language (XML) file, and...
    • a *.DAE file.
    • DAE is acutally a COLLADA file which you can open with Blender, and export to any format that Blender supports.

kdyby si náhodou neuměl anglicky tak:

    • Vyexportuj do Google Earth (*.kmz)
    • přejmenuj na *.zip
    • otevři / rozbal
    • Jestli tam jsou textury tak tam bude txt soubor s jejich seznamem, *.kml což je Google Earth značkovací (XML) soubor a ...
    • a *.dae soubor
    • dae je vlstně soubor COLLADA, který se dá otevřít v blendru a exportovat do jakéhokoliv formátu, který Blender podporuje

jestli to funguje to netuším, ale vypadá to slibně


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: google sketchup
PříspěvekNapsal: ned úno 14, 2010 11:39 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 15, 2009 12:16 pm
Příspěvky: 43
Bydliště: Říčany u Prahy
Forseti píše:
http://sketchup.google.com/support/bin/answer.py?hl=en&answer=36203

ale jinak
    • Export the model as Google Earth (*.kmz)
    • Rename the file to *.ZIP.
    • Open with ZIP archiver of choice.
    • You 'll see a txt doc with list of used textures (if any), a *.kml file which is a Google earth mark-up language (XML) file, and...
    • a *.DAE file.
    • DAE is acutally a COLLADA file which you can open with Blender, and export to any format that Blender supports.

kdyby si náhodou neuměl anglicky tak:

    • Vyexportuj do Google Earth (*.kmz)
    • přejmenuj na *.zip
    • otevři / rozbal
    • Jestli tam jsou textury tak tam bude txt soubor s jejich seznamem, *.kml což je Google Earth značkovací (XML) soubor a ...
    • a *.dae soubor
    • dae je vlstně soubor COLLADA, který se dá otevřít v blendru a exportovat do jakéhokoliv formátu, který Blender podporuje

jestli to funguje to netuším, ale vypadá to slibně

tak jo díky, snad to pod liuxem bude běhat.. :(


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz