blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Export do NX 6 http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=7432 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | maraCZ [ pon úno 15, 2010 5:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | Export do NX 6 |
Nevíte někdo, jestli se dá nějakým způsobem exportovat mesh z Blenderu do programu NX? Jeden známej mě požádal, abych mu vymodeloval takovej ten šnek do mlýnku na maso - nepotřebuju přiliš precizní model, ale jelikož ten šnek má poměrně složitej tvar, nezvládnu to udělat v AutoCADu... |
Autor: | slajfka [ pon úno 15, 2010 5:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Export do NX 6 |
Tady bude hlavní problém, jestli v NX6 mají koupený import STL a případně moduly na manipulaci s polygonálním modelem (mesh) a mrakem bodů (cloud). Pokud to mají k dispozic, tak samozřejmě je možné do NX6 data z Blenderu načíst. V opačném případě budou potřebovat plošný nebo objemový model. |
Autor: | jucas [ úte úno 16, 2010 6:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Export do NX 6 |
Myslím, že nejsystémovější a nejrychlejší řešení je namodelovat šnek přímo v NX, nebo v jiném CADu / Nurbs modeláři a importovat přes Step. Manipulace s meshem v CADu může dělat problémy (chybějící normály, špatné stínování, nemožnost editace) a převod na nurbs plochy (rozpoznání tvaru) může dát u složitějšího tvaru dost divoké výsledky, v závislosti na topologii a zahuštění sítě. |
Autor: | maraCZ [ stř úno 17, 2010 12:30 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Export do NX 6 |
díky moc za odpovědi. Zkusim ten import toho meshe, protože udělat ten model v Blenderu není zas tak velkej problém a jestli to nepůjde, tak asi sáhnu po Rhinu - sice jsem v něm ještě nikdy nedělal, ale jednou se to stejnak naučit musim... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |