blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
cloth http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=7435 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | bricattus [ úte úno 16, 2010 1:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | cloth |
ahoj, jde udělat pro látku že bude mít tvrdé segmenty? (potřebuju ubělat pás na tank :( |
Autor: | Louise Cypher [ úte úno 16, 2010 1:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: cloth |
Ty chces udelat pas pro tank pomoci cloth?! To mi pripada jako hodne nestastne reseni. Zkus to radeji pres samostatne objekty naparentovane ke krivce jako tady: http://www.blender3dclub.com/index.php? ... me=Printer |
Autor: | bricattus [ úte úno 16, 2010 1:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: cloth |
Louise Cypher píše: Ty chces udelat pas pro tank pomoci cloth?! To mi pripada jako hodne nestastne reseni. Zkus to radeji pres samostatne objekty naparentovane ke krivce jako tady: http://www.blender3dclub.com/index.php? ... me=Printer j to mně napadlo po cestě ale vono b toblo pak trošku nešikovný, rotože bch to chtěl animovat :( a vkládat pomocí mayi .. tak to udělat nějak abch nemusel na každej snímek znova a kdž tam dám látku tak bch řek že to spíš bdu mít fyzikálně správně a dobře se to bude chovat... |
Autor: | Bumpkin [ úte úno 16, 2010 1:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: cloth |
bricattus: to nemas pravdu jelikoz bude animovat tu krivku ktera bude prave ovlivnovat ten pastak to snimak po snimku nebudes muset delat, dal ty nebudes nastavovat kolize vuci krivce ale vuci objektum ktery tvori pas dal pro export bude urcite jednoduzsi vyexportovat krivku ktera ovlivnuje nejaky objekt nez cloth |
Autor: | EdgarVanat [ úte úno 16, 2010 9:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: cloth |
bricattus píše: ... a kdž tam dám látku tak bch řek že to spíš bdu mít fyzikálně správně a dobře se to bude chovat... fyzikálne správne častokrát znamená prakticky nesprávne... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |