blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Script - vertices to faces
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=7667
Stránka 11

Autor:  vklidu [ úte kvě 25, 2010 1:13 am ]
Předmět příspěvku:  Script - vertices to faces

potreboval bych pospojovat hromadu bodu s vazbou na nejblizsi mozny, tak aby z nich vznikly plochy. mel jsem dojem, ze jsem na to videl script, ale nemuzu zadny najit.

dekuji

Trackoval jsem oblicej a vystup jsem chtel pouzit jako formu pro jiz hotovy mesh se spravnou topologii. Do formy ho mel pricucnout ShrinkWrap Modifier, ale kdyz jsou to jen body je k dispozici volba na nejblizsi vertex, coz mesh znacne deformuje.

Autor:  vklidu [ úte kvě 25, 2010 10:31 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Script - vertices to faces

ukazka:
http://mond.own.cz/blender/test-head-track.mov

Přílohy:
Picture%205.png
Picture%205.png [ 15.71 KiB | Zobrazeno 1270 krát ]
Poznámka: Trackovane bylo low res video a features bylo taky malo, byla to jen rychlovka, jestli bude technika pruchozi.
Picture%206.jpg
Picture%206.jpg [ 58.5 KiB | Zobrazeno 1270 krát ]

Autor:  Siso [ stř kvě 26, 2010 9:01 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Script - vertex to faces

tak som zvedavy co s tym poriesis?

Autor:  vklidu [ ned kvě 30, 2010 4:06 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Script - vertex to faces

dostal jsem tip na PointCloudSkinner script (zatim mam problem nastavit spravnou hodnotu :-)
http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=144504

Autor:  vklidu [ pát čer 04, 2010 12:23 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Script - vertex to faces

script funguje vyborne :-)
Nedokonalost vysledku neni problem scriptu. Je dana malym rozlisenim vstupniho videa, a jako blbost je taky pouzit trpytky na trakovaci body :-) (ale nic jineho jsem tehdy nesehnal) a obecne jde asi tezko ocekavat presnou rekonstrukci z videa.

Přílohy:
PointCloudSkinner.png
PointCloudSkinner.png [ 40.13 KiB | Zobrazeno 1281 krát ]
PointCloudSkinner.jpg
PointCloudSkinner.jpg [ 65.44 KiB | Zobrazeno 1281 krát ]
Poznámka: pouzite hodnoty pro script: 0.2 / 1 / 1
PointCloudHead.blend.zip [1.06 MiB]
162 krát

Autor:  Bumpkin [ pát čer 04, 2010 9:45 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Script - vertices to faces

no ale bylo by to dobre pouzitelny s retopo :-) kort s tou funkci kreslenim site :-) , todle by si si vygeneroval (kdyby si mel poradny rozliseni videa) a na to by si udelal mode dalsi a prez retopo by si udelal poradny oblicej :-) takhle bych to videl ja v pouzitelnosti :wink: ale druha vec je jak dlouho trva to generovani tech bodu z videa :-) aby to teda usporilo cas :-)

Autor:  Siso [ pon čer 07, 2010 10:14 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Script - vertices to faces

Na trackovanie pouzivam Woodoo Camera Tracer lenze mi furt pada. Niekedy sa mu podari dokoncit ale niekedy nie. Poznate nieco ine? Idelane free. :)

Autor:  vklidu [ úte čer 08, 2010 8:15 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Script - vertices to faces

@Bumpkin: myslis Retopo Sketching?pekna vec (jeste nezkousel jen ziral na video :), ale jak jsem psal v prvnim postu - chtel jsem to nechat na ShrinkWrap Modifieru. Vzit model se spravnou topologii a nechat ji prisat. V editu posunout ocni , nosni a ustni loop na spravne misto a hotovo. Preci jen zakladni rozlozeni obliceje se odlisuje v nuancich (pokud to neni karikatura). Ale mozna prave proto, ze rozdily delajidrobnosti to taky nevyjde:)

Z lowres videa je vysledek zatim dost univerzalni - k originalu to ma daleko. take tezko rict jak presny muze mit trackovani vysledek, byt s dobrym videem. Potiz je taky to, ze frycka trackuji jen videa do 720 px. Na serii kvalitnich snimku bude stacit i fotak (treba 10Mpx) umi delat seriove snimkovani a na todle trackovani mi z videa stacilo 10 snimku.

Generovani bodu z videa netrvalo dlouho. Na tomto testu jsem zadaval 3000 bodu a na tech 10 snimcich to byla asi minuta. Tak snad to nebude tak dlouhy.

@Siso: i kdyz Icarus uz dlouho nikdo nevyviji, tak trebas jeho placeny nastupce PFtrack nevypadal, ze ma o vice funkci navic, jen zvlada ty vyypocty rychleji.

Autor:  vklidu [ čtv čer 10, 2010 6:45 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Script - vertices to faces

@Bumpkin: uz chapu co jsi myslel tim, ze nevis jestli u toho trackovani nevyschnu :-) jsem zahledl scannig co ma skoro 2miliony vrcholu :-) tak to bude trochu jina liga. chtel jsem spis dostat zakladni tvary a zbytek dotahnout normal mapou.
Zadny projekt Emily se nechysta :-)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/