blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
deformace křivkou http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=7715 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Zbozmy [ pát čer 18, 2010 8:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | deformace křivkou |
tak jsem se naučil deformaci křivkou podle videotutoriálu (konečně semi to povedlo rozjet přes WMP ![]() tady takhle.. ![]() ![]() ![]() ale když sem si chtěl vyrobit šnůru od sluchátek tak to nešlo.. prostě jsem vyextrudoval kruh.. pak dal Ctrl+R a zadal číslo 995 ![]() myslím že to bude tím že ta křivka pohne jen když tam je několik těch objektů.. (jak tomu bylo u té hadice či co to je) a než abych si ten válec asi 450 ručně oddělil tak bych se chtěl zeptat vás čím to doopravdy je a jak na to ![]() |
Autor: | EdgarVanat [ pát čer 18, 2010 9:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: deformace křivkou |
nene. mne to ide v pohode, chyba bude inde kazdopádne na účely káblu a podobne ti uplne stačí použiť u krivky bevel |
Autor: | Bumpkin [ pát čer 18, 2010 9:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: deformace křivkou |
dej jich tam misto 995 jen 10 uvidis ze ti to pujde!!!! jen kdyby si logicky premyslel ![]() ![]() heh ale jinak by me zajimalo jak se ti jich tam podarilo tech loopu dat 995 ![]() ![]() |
Autor: | EdgarVanat [ ned čer 20, 2010 4:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: deformace křivkou |
v nastavení krivky si zrušíš front a back a potom tam je: BevelDepth - táto premenná ti určuje aká hrubá bude rúra, ktorú ti spraví z krivky a BevResol - vyhladzovanie bevelu - uplne stačí 3 |
Autor: | Bumpkin [ stř čer 23, 2010 2:55 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: deformace křivkou |
a kdyz to parentujes k ty krivce davas vubec curve deform?? ![]() ![]() |
Autor: | Zbozmy [ stř čer 23, 2010 3:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: deformace křivkou |
EdgarVanat: jo zkusím díky ![]() Bumpkin: asi jo.. prostě si označím tu trubku pak tu Béziovou křivku (nebo jak že se tomu nadává) pak dám Crtl+P a dám deformovat křivkou (to bude asi ten Curve deform) jinak skoro nic jinýho nedělám... |
Autor: | G_Taurus [ stř čer 23, 2010 4:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: deformace křivkou |
u křivky musíš mít zaplé 3D tlačítko v Editing F9 a potom pivot objektu ktery parentuješ na křivku musí být stejný jako pivot křivky. a potom doladit natočení nejlíp se to dělá když je křivka rovná a pak ji teprve deformuješ pivot to je to ta tečka u každého objektu jde vidět pokud je označen |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |