blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Privelká UV textura, ako nato ?
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=7720
Stránka 11

Autor:  Peter [ pon čer 21, 2010 9:43 pm ]
Předmět příspěvku:  Privelká UV textura, ako nato ?

No ide o UV mapping... pomaham kamaratovi s jednou menšou hrou s modelmi + texturami no lenze nastal taky problem ze mam napr. kôl spraveny z kmena stromu a ked to chcem UV otexturovat tak nato potrebujem mega velku UV texturu a to potom znizuje vykon... ci to nejde aj nejako inak.. zeby sa ta textura opakovala alebo tak nejako....a každý jeden face sa mi zrovna otexturovávať nechce..
[skopčil som to z toho čo som písal na ICQ nechcelo sa mi to písať znovu]

Autor:  noob [ pon čer 21, 2010 10:54 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Privelká UV textura, ako nato ?

já bych si udělal texturu tak velkou jak bych potřeboval a pak bych na ni nacpal UV síť... nascaluješ to a trošku porovnáš aby to vypadalo věrohodně

Autor:  boogie [ úte čer 22, 2010 4:44 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Privelká UV textura, ako nato ?

Je dobré si udělat screen sítě a podle ní dělat texturu.

Autor:  G_Taurus [ úte čer 22, 2010 5:29 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Privelká UV textura, ako nato ?

A co v UV/Image editoru dát UVs-Scripts-save uv face layout? tím do TGA vyrenderuješ uv síť můžeš nastavit tlouštku radím 2 a v PSku udělat texturu že se uděláš vrstvu s uv mapou které dáš menší Opacity a pod ní maluješ nebo skládáš texturu

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/