Právě je ned lis 24, 2024 11:46 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: deformace křivkou
PříspěvekNapsal: pát čer 18, 2010 8:03 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 16, 2010 9:54 pm
Příspěvky: 33
tak jsem se naučil deformaci křivkou podle videotutoriálu (konečně semi to povedlo rozjet přes WMP :emo02: )

tady takhle..
Obrázek
Obrázek
Obrázek

ale když sem si chtěl vyrobit šnůru od sluchátek tak to nešlo.. prostě jsem vyextrudoval kruh.. pak dal Ctrl+R a zadal číslo 995 :wink: ... a když sem přidal křivku tak sem s tím nemohl hýbat.. prostě se hýbala jen tak křivka a jinak nic.

myslím že to bude tím že ta křivka pohne jen když tam je několik těch objektů.. (jak tomu bylo u té hadice či co to je) a než abych si ten válec asi 450 ručně oddělil tak bych se chtěl zeptat vás čím to doopravdy je a jak na to :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: deformace křivkou
PříspěvekNapsal: pát čer 18, 2010 9:32 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
nene. mne to ide v pohode, chyba bude inde

kazdopádne na účely káblu a podobne ti uplne stačí použiť u krivky bevel


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: deformace křivkou
PříspěvekNapsal: pát čer 18, 2010 9:39 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
dej jich tam misto 995 jen 10 uvidis ze ti to pujde!!!!
jen kdyby si logicky premyslel :-) cim vic loopcutu tim vic zahustena sit, cim vic zahustena sit tim vic vytezeny pc pri pocitani deformaci a kdyz jich tam nasazis 995 a mas jen blbou kruznici o 10 vertexech tak mas pak jen na ty trubce 9 950 vertexu!!!! a ty tam na tom mas urcite jeste subsurf ze?? tak se nediv ze ti to pak PC nestiha (respektyve nestiha viewport) :-D

heh ale jinak by me zajimalo jak se ti jich tam podarilo tech loopu dat 995 :emo02: kdyz jde zadat jen 99 :emo06:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: deformace křivkou
PříspěvekNapsal: ned čer 20, 2010 4:36 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 16, 2010 9:54 pm
Příspěvky: 33
pravda 995 jich nebylo :-)
bylo jich teda jen 99
ale stejně dal sem jich 45 a furt nic.. zkusil sem to na druhém objektu a s 45 loopama a normálně to šlo.. i s 99 to šlo.. pak sem si všiml že když to kousek posunu tak aby to přečuhovalo přes tu ''síť nebo co to je'' myslím že se tomu říká scéna.. no prostě když sem to posunul za scénu tak vůbec nešlo.. ale když to bylo celý v/nad tou sítí tak to normálně fakalo

a když to bylo mimo tu síť tak když sem chtěl přidat ty rodiče nebo co.. tak se mi objevilo jen ''přidat rodiče??'' ale když to bylo v síti tak se tam objevilo několik nabídek a já dal jak jinak než Deformovat křivkou no......

výsledek: ale té MP3 si nevšímejte.. tu sem dělal už dávno
Obrázek

a co je to ten Bevel??


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: deformace křivkou
PříspěvekNapsal: ned čer 20, 2010 4:54 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
v nastavení krivky si zrušíš front a back a potom tam je:

BevelDepth - táto premenná ti určuje aká hrubá bude rúra, ktorú ti spraví z krivky
a
BevResol - vyhladzovanie bevelu - uplne stačí 3


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: deformace křivkou
PříspěvekNapsal: stř čer 23, 2010 2:55 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
a kdyz to parentujes k ty krivce davas vubec curve deform?? :-) pokud ne tak to nebude deformovat dany objekt :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: deformace křivkou
PříspěvekNapsal: stř čer 23, 2010 3:21 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 16, 2010 9:54 pm
Příspěvky: 33
EdgarVanat: jo zkusím díky :-) ....

Bumpkin: asi jo.. prostě si označím tu trubku pak tu Béziovou křivku (nebo jak že se tomu nadává) pak dám Crtl+P a dám deformovat křivkou (to bude asi ten Curve deform) jinak skoro nic jinýho nedělám...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: deformace křivkou
PříspěvekNapsal: stř čer 23, 2010 4:09 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
u křivky musíš mít zaplé 3D tlačítko v Editing F9 a potom pivot objektu ktery parentuješ na křivku musí být stejný jako pivot křivky. a potom doladit natočení nejlíp se to dělá když je křivka rovná a pak ji teprve deformuješ

pivot to je to ta tečka u každého objektu jde vidět pokud je označen


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz