Právě je ned lis 24, 2024 2:41 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Weight paint - hierarchia [2.52.5]
PříspěvekNapsal: pát črc 09, 2010 10:17 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 15, 2008 2:50 pm
Příspěvky: 244
Bydliště: áno
Ahoj, mám pár otázok ohladne weight paintu. (dúfam, že to dokážem napísať nejak zrozumitelne)

Dajme tomu, že mám model aj s kostrou. Chcem aby kosť, ktorá je v hyerarchii najvyššie ovládala celú postavu. Musím v tomto prípade vo weight paint móde vyfarbiť všetky vertexy postavy(tie, ktoré sú v hierarchií nižšie) alebo stačí vyfarbiť iba tie, ktoré patria ku "materskej kosti"?

To isté by som sa chcel spýtať ohladne priraďovania vertexov ku "Vertex Groups".


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Weight paint - hierarchia [2.52.5]
PříspěvekNapsal: pát črc 09, 2010 10:50 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř říj 11, 2006 7:41 pm
Příspěvky: 158
Bydliště: Brno
Ve skutecnosti, nemusis vybarvit nic. Casto se to dela tak, ze si vytvorime kost (master), ktera nedeformuje zadne vertexy, ale ovlada vsechny kosti naraz (a tudiz i cely mesh). Je uzitecna kdyz chceme napr. presunout/rotovat celou kostru najednou. Master nema vybarveny zadne vertexy, ale nejvyse v hiererchii, tzn nema rodice a kost, ktera je druha v hierarchii ma jako rodice prave Master.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Weight paint - hierarchia [2.52.5]
PříspěvekNapsal: pát črc 09, 2010 11:06 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 15, 2008 2:50 pm
Příspěvky: 244
Bydliště: áno
počkaj, ovplyvňuje teda wight paint nejako animáciu objektu?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Weight paint - hierarchia [2.52.5]
PříspěvekNapsal: pát črc 09, 2010 11:15 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř říj 11, 2006 7:41 pm
Příspěvky: 158
Bydliště: Brno
Samozrejme ze ovlivnuje. Kost ovlivnuje ty facy, ktere jsou premalovany prislusnou barvou (modra= zadny vliv, cervena= 100% vliv). Kosti Master sice nedame zadne facy k ovlivneni (tzn vsechny jsou modre), ale to, ze je nejvyse v hierarchii zpusobi, ze jejim pohybem se pohybuji i vsechny ostatni kosti a ty teprve deformuji mesh. Smysl tohoto pocinani, je ze muzeme hybat s celym modelem pres pohyb jedine kosti v pose modu, aniz by se nam model tvarove deformoval.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz