blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Render 32bit floating point
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=7753
Stránka 11

Autor:  Siso [ pát črc 09, 2010 10:50 am ]
Předmět příspěvku:  Render 32bit floating point

Chapem to dobre ze blender renderuje iba v 32bit farebnej hlbke? Alebo je to nutne niekde nastavit? Pouzivam 2.49 a 2.48/64bit/. Neviete to niekto?

Autor:  jucas [ pát črc 09, 2010 11:05 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Render 32bit floating point

A to je ti málo? (Jen aby bylo jasno, je to myšleno na kanál, výpočet v plovoucí řádové čárce).

Autor:  EdgarVanat [ pát črc 09, 2010 11:15 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Render 32bit floating point

aj ja sa prikláňam že štyri miliardy úrovní jasu sú na jeden kanál až až...

Autor:  Siso [ pon črc 12, 2010 9:11 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Render 32bit floating point

no praveze chci jenom 32bit.

Autor:  EdgarVanat [ pon črc 12, 2010 9:16 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Render 32bit floating point

nebude 32 bit klasike PNG s alfou?

(osem bitov na kanal, styri kanaly - 32 bitov na pixel)

Autor:  Siso [ pon črc 12, 2010 9:17 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Render 32bit floating point

mne staci odpoved ze renderuje s 32bit plavouci carkou. :) DIky.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/