blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Render 32bit floating point http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=7753 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Siso [ pát črc 09, 2010 10:50 am ] |
Předmět příspěvku: | Render 32bit floating point |
Chapem to dobre ze blender renderuje iba v 32bit farebnej hlbke? Alebo je to nutne niekde nastavit? Pouzivam 2.49 a 2.48/64bit/. Neviete to niekto? |
Autor: | jucas [ pát črc 09, 2010 11:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Render 32bit floating point |
A to je ti málo? (Jen aby bylo jasno, je to myšleno na kanál, výpočet v plovoucí řádové čárce). |
Autor: | EdgarVanat [ pát črc 09, 2010 11:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Render 32bit floating point |
aj ja sa prikláňam že štyri miliardy úrovní jasu sú na jeden kanál až až... |
Autor: | Siso [ pon črc 12, 2010 9:11 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Render 32bit floating point |
no praveze chci jenom 32bit. |
Autor: | EdgarVanat [ pon črc 12, 2010 9:16 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Render 32bit floating point |
nebude 32 bit klasike PNG s alfou? (osem bitov na kanal, styri kanaly - 32 bitov na pixel) |
Autor: | Siso [ pon črc 12, 2010 9:17 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Render 32bit floating point |
mne staci odpoved ze renderuje s 32bit plavouci carkou. :) DIky. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |