blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Mesh -> convex hull, gap
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=7763
Stránka 11

Autor:  frca [ pát črc 16, 2010 12:43 am ]
Předmět příspěvku:  Mesh -> convex hull, gap

Zdravím,
je způsob, jak pro konkrétní mesh udělat convex hull a ten jakoby obrousit o nějakou hodnotu (třeba o 0.21 metru)? Zkrátka vezme se jedna rovina toho convex hullu, pak se vezme rovnoběžná rovina o konkrétní vzdálenost posunutá "dovnitř" a tou se tento hull ořeže. A to se provede pro všechny roviny convex hullu. (Kdo si to dovede z tohoto popisu představit, má bod :-D )
A eventuálně takový modifikátor (ale to už chci asi hodně)?
Díky.

Autor:  EdgarVanat [ pát črc 16, 2010 1:06 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Mesh -> convex hull, gap

ekvinormálny scale sa to myslím volá, v 2.49 to ešte nešlo, v 2.5 neviem ale skúsil by som solidify

Autor:  frca [ pát črc 16, 2010 6:55 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Mesh -> convex hull, gap

A je ten ekvinormální scale řízený rozměrem, nebo nějakým poměrem (který se používá u normálního scale)? Já to totiž potřebuju přesně o určitou vzdálenost. Každopádně solidify zkusím. Edit: Tak to solidify nedělá tak úplně to, co bych potřeboval...

Autor:  EdgarVanat [ sob črc 17, 2010 3:02 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Mesh -> convex hull, gap

mno a teraz to solidifibovane skús cez boolean odčítať/sčítať s pôvodným

Autor:  frca [ sob črc 17, 2010 8:09 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Mesh -> convex hull, gap

Pro začátek zkusím něco jednoduššího: umí blender převést obecný mesh na convex hull?

Autor:  EdgarVanat [ sob črc 17, 2010 10:20 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Mesh -> convex hull, gap

netuším, čo to je presne. niečo s convex hullom je v záložke logic pri fyzike.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/