blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Usnadnění UV mapování
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=7773
Stránka 11

Autor:  Juricaj [ pát črc 23, 2010 9:01 am ]
Předmět příspěvku:  Usnadnění UV mapování

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jestli nejde v blenderu někde něco přenastavit, aby mi záoblený objekt po unwrapu naskočil jako rovná čára, dělám na jednom modelu (jsou tam zatáčky) a moc by to pomohlo, protože mám texturu jen rovné koleje. Jinak ty čáry zatím narovnávám manuálně, což zabere více času.

Přílohy:
Poznámka: Tady při těchto zatáčkách bych si rád usnadnil UV mapování.
zatacka.jpg
zatacka.jpg [ 112.4 KiB | Zobrazeno 629 krát ]

Autor:  noob [ pát črc 23, 2010 2:05 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Usnadnění UV mapování

Když máš v UV editoru označený vertexi který chceš rovně a dáš "W" tak si je můžeš srovnat do roviny

Autor:  Juricaj [ ned črc 25, 2010 11:50 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Usnadnění UV mapování

Díky.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/