blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Zdvojené vertexi http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=7783 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Juricaj [ pát črc 30, 2010 9:42 am ] |
Předmět příspěvku: | Zdvojené vertexi |
A ještě jedna otázka, mám ve scéně mnoho objektů a díky importu se mi vertexi několikanásobně zdvojili, potřeboval bych je všechny najednou uvést do správného stavu a to nejlépe asi tak, že bych je v objektovém módu všechny vybral a klikl na rem dou, ovšem tato možnost je pouze v editačním a dělat po jednom tolik objektů by bylo příliš namáhavé a zdlouhavé. |
Autor: | Neolker [ pát črc 30, 2010 11:31 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zdvojené vertexi |
Juricaj píše: A ještě jedna otázka, mám ve scéně mnoho objektů a díky importu se mi vertexi několikanásobně zdvojili, potřeboval bych je všechny najednou uvést do správného stavu a to nejlépe asi tak, že bych je v objektovém módu všechny vybral a klikl na rem dou, ovšem tato možnost je pouze v editačním a dělat po jednom tolik objektů by bylo příliš namáhavé a zdlouhavé. Sloučit je všechny do jednoho objektu by asi nebylo ono viď? |
Autor: | Louise Cypher [ pát črc 30, 2010 12:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zdvojené vertexi |
Jak se ti proboha povedlo zdvojit vertexy pri importu? |
Autor: | Juricaj [ pát črc 30, 2010 4:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zdvojené vertexi |
No netuším co by to udělalo ve hře je to město vytáhlé z mafie. Jinak vertexi se zdvojovat daří jednoduše, pluing na import 4ds (tedy mafia model) byl dělán jen jeden od někoho kdo tomu zřejmě ještě uplně norozuměl a tak to má nějaké mouchy. |
Autor: | Kapo [ sob črc 31, 2010 9:30 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zdvojené vertexi |
Pockaj, ty mas plugin na 4ds? ja som nasiel jedinu jednu linku ktora uz nefunguje...nemozes mi to prosim poslat? |
Autor: | Juricaj [ sob črc 31, 2010 10:37 am ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Zdvojené vertexi | ||
Mám, funguje na blender 2.49, ovšem potřebuju poradit co s těmi vertexi, už vím jistě že sloučit to nemůžu kvuli kolizím, ale nechat to tak taky nemůžu protože by to mělo 20mb.
|
Autor: | Kapo [ sob črc 31, 2010 11:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zdvojené vertexi |
Ja som isty cas importoval modely z mafie, dokonca som jedno auticko aj zapracoval do mini demicka...robil som to tak, ze som do ZM1 importoval z mafie, zo zm1 som dal do *.3ds a z *.3ds som importoval do blenderu...celkova praca na tom bola asi hodinu potom...zmazat vsetky dummies, kopie, blbosti, atd...ako dat auto do mafie, to neviem...niekto sa pustil robit navod, nedokoncil...niekto dal v japonstine navod na net, nechapem ani Ň... |
Autor: | Bumpkin [ ned srp 01, 2010 12:53 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zdvojené vertexi |
Kapo: co takhle pouzit google na preklad?? |
Autor: | Kapo [ ned srp 01, 2010 8:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zdvojené vertexi |
Ty si google na preklad este nepouzival, ze? |
Autor: | Forseti [ pon srp 02, 2010 10:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zdvojené vertexi |
záleží spíš na tom, kdy naposledy si ho požíval ty, je to čím dál lepší a z angličtiny je to na pochopení dostatečně dobrý překlad. |
Autor: | Kapo [ úte srp 03, 2010 4:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zdvojené vertexi |
lenze ja som hovoril o japoncine, alebo cinstine alebo ceho...ani neviem...raz som si dal prelozit text z arabciny a google prelozil len kopu nezmyslov... P.S.: omg jasne, ze z anglictiny by som si to prelozil aj sam |
Autor: | EdgarVanat [ úte srp 03, 2010 5:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zdvojené vertexi |
arabske stranky su vseobecne zakerne... brat robil bakalarku o izraelsko palestinskej vojne a pravidelne mu to vyhadzovalo webove formulare typu "ak ste moslim, a tuzite spravit nieco pre svoju vieru, stante sa teroristom vyplnenim tohto dotazniku. v pripade potreby vas budeme kontaktovat," keď hľadal zdroje |
Autor: | Juricaj [ stř srp 04, 2010 9:27 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zdvojené vertexi |
Kapo: No tak já používám podobný postup, musím do něj zapojit oba zm, ale celkově se pluing 4ds osvědčí, zm1 je docela nestabilní a například scene.4ds z freeride (což mám zrovna otevřené, dělám nový guliano bridge) neotevře. Chtělo by to pluing i na export. Jinak stránky mé modifikace do mafie sou na http://gangstabeach.xf.cz/ je tam screenů přimo z blenderu víc než dost |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |