blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Zdvojené vertexi
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=7783
Stránka 11

Autor:  Juricaj [ pát črc 30, 2010 9:42 am ]
Předmět příspěvku:  Zdvojené vertexi

A ještě jedna otázka, mám ve scéně mnoho objektů a díky importu se mi vertexi několikanásobně zdvojili, potřeboval bych je všechny najednou uvést do správného stavu a to nejlépe asi tak, že bych je v objektovém módu všechny vybral a klikl na rem dou, ovšem tato možnost je pouze v editačním a dělat po jednom tolik objektů by bylo příliš namáhavé a zdlouhavé.

Autor:  Neolker [ pát črc 30, 2010 11:31 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Zdvojené vertexi

Juricaj píše:
A ještě jedna otázka, mám ve scéně mnoho objektů a díky importu se mi vertexi několikanásobně zdvojili, potřeboval bych je všechny najednou uvést do správného stavu a to nejlépe asi tak, že bych je v objektovém módu všechny vybral a klikl na rem dou, ovšem tato možnost je pouze v editačním a dělat po jednom tolik objektů by bylo příliš namáhavé a zdlouhavé.


Sloučit je všechny do jednoho objektu by asi nebylo ono viď?

Autor:  Louise Cypher [ pát črc 30, 2010 12:33 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Zdvojené vertexi

Jak se ti proboha povedlo zdvojit vertexy pri importu? :emo15:

Autor:  Juricaj [ pát črc 30, 2010 4:44 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Zdvojené vertexi

No netuším co by to udělalo ve hře je to město vytáhlé z mafie. Jinak vertexi se zdvojovat daří jednoduše, pluing na import 4ds (tedy mafia model) byl dělán jen jeden od někoho kdo tomu zřejmě ještě uplně norozuměl a tak to má nějaké mouchy.

Autor:  Kapo [ sob črc 31, 2010 9:30 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Zdvojené vertexi

Pockaj, ty mas plugin na 4ds? ja som nasiel jedinu jednu linku ktora uz nefunguje...nemozes mi to prosim poslat?

Autor:  Juricaj [ sob črc 31, 2010 10:37 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Zdvojené vertexi

Mám, funguje na blender 2.49, ovšem potřebuju poradit co s těmi vertexi, už vím jistě že sloučit to nemůžu kvuli kolizím, ale nechat to tak taky nemůžu protože by to mělo 20mb.

Přílohy:
Poznámka: Pluing na import 4ds, pluing na export nebyl vytvořen a tak je třeba spolupracovat se zm1 a zm2.
0.0.5.rar [11.26 KiB]
49 krát

Autor:  Kapo [ sob črc 31, 2010 11:09 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Zdvojené vertexi

Ja som isty cas importoval modely z mafie, dokonca som jedno auticko aj zapracoval do mini demicka...robil som to tak, ze som do ZM1 importoval z mafie, zo zm1 som dal do *.3ds a z *.3ds som importoval do blenderu...celkova praca na tom bola asi hodinu potom...zmazat vsetky dummies, kopie, blbosti, atd...ako dat auto do mafie, to neviem...niekto sa pustil robit navod, nedokoncil...niekto dal v japonstine navod na net, nechapem ani Ň... :emo23: :-(

Autor:  Bumpkin [ ned srp 01, 2010 12:53 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Zdvojené vertexi

Kapo: co takhle pouzit google na preklad?? :-)

Autor:  Kapo [ ned srp 01, 2010 8:02 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Zdvojené vertexi

Ty si google na preklad este nepouzival, ze? :-)

Autor:  Forseti [ pon srp 02, 2010 10:02 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Zdvojené vertexi

záleží spíš na tom, kdy naposledy si ho požíval ty, je to čím dál lepší a z angličtiny je to na pochopení dostatečně dobrý překlad.

Autor:  Kapo [ úte srp 03, 2010 4:58 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Zdvojené vertexi

lenze ja som hovoril o japoncine, alebo cinstine alebo ceho...ani neviem...raz som si dal prelozit text z arabciny a google prelozil len kopu nezmyslov...

P.S.: omg jasne, ze z anglictiny by som si to prelozil aj sam :-D :-D :-D

Autor:  EdgarVanat [ úte srp 03, 2010 5:26 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Zdvojené vertexi

arabske stranky su vseobecne zakerne... brat robil bakalarku o izraelsko palestinskej vojne a pravidelne mu to vyhadzovalo webove formulare typu "ak ste moslim, a tuzite spravit nieco pre svoju vieru, stante sa teroristom vyplnenim tohto dotazniku. v pripade potreby vas budeme kontaktovat," keď hľadal zdroje

Autor:  Juricaj [ stř srp 04, 2010 9:27 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Zdvojené vertexi

Kapo: No tak já používám podobný postup, musím do něj zapojit oba zm, ale celkově se pluing 4ds osvědčí, zm1 je docela nestabilní a například scene.4ds z freeride (což mám zrovna otevřené, dělám nový guliano bridge) neotevře. Chtělo by to pluing i na export. Jinak stránky mé modifikace do mafie sou na http://gangstabeach.xf.cz/ je tam screenů přimo z blenderu víc než dost :-)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/