blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Vertex Editacia
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=7802
Stránka 11

Autor:  themember [ ned srp 08, 2010 5:18 pm ]
Předmět příspěvku:  Vertex Editacia

Mal som ulozene jeden video tutorial, kde sa modeluje taka trubica, s troma otvormi, este v 2.49b verzii. Bolo tam ukazana technika ako schitil vertexy a posuval ich po edge a este ich natocil na cca 45stupnov tak, ze nezdeformoval tu trubicu. Ani zaboha neviem najst to viedeo a tak ak by niekto vedel o tejto funkcii nech napise.

Autor:  Bumpkin [ ned srp 08, 2010 7:05 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Vertex Editacia

prepni se do iedit modu (musis bejt ve vertexovym zobrazeni) oznc si vertex (spis dva co tvori edge) a dej E z nabidky vyber edge split a muzes to posouvat po edge

Autor:  themember [ ned srp 08, 2010 9:44 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Vertex Editacia

to viem, dokonca sa to da aj inak, ale tu ide o to otocenie, ze ked to otacam, tak keby som sa pozeral z predu tej trubice, tak ten kruh by sa nemal deformovat. Pri normalnom otacani sa mi spravi z kruhu elipsa a az priamka(ak to otocim na 90uhlov)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/