blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Vertex Editacia http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=7802 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | themember [ ned srp 08, 2010 5:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | Vertex Editacia |
Mal som ulozene jeden video tutorial, kde sa modeluje taka trubica, s troma otvormi, este v 2.49b verzii. Bolo tam ukazana technika ako schitil vertexy a posuval ich po edge a este ich natocil na cca 45stupnov tak, ze nezdeformoval tu trubicu. Ani zaboha neviem najst to viedeo a tak ak by niekto vedel o tejto funkcii nech napise. |
Autor: | Bumpkin [ ned srp 08, 2010 7:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vertex Editacia |
prepni se do iedit modu (musis bejt ve vertexovym zobrazeni) oznc si vertex (spis dva co tvori edge) a dej E z nabidky vyber edge split a muzes to posouvat po edge |
Autor: | themember [ ned srp 08, 2010 9:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vertex Editacia |
to viem, dokonca sa to da aj inak, ale tu ide o to otocenie, ze ked to otacam, tak keby som sa pozeral z predu tej trubice, tak ten kruh by sa nemal deformovat. Pri normalnom otacani sa mi spravi z kruhu elipsa a az priamka(ak to otocim na 90uhlov) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |