Právě je ned lis 24, 2024 1:59 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Luc svetla
PříspěvekNapsal: stř srp 18, 2010 12:16 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Ako sa robi taka vec v blenderi, ze napr. mam pootvorene dvere za ktorymi sa svieti a poza ne to svetlo vrha taky luc, ale nie ako svetelnu stopu na stene napr., ale normalne jak luc...napr. taketo daco Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Luc svetla
PříspěvekNapsal: stř srp 18, 2010 2:40 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
funguje to len u spotlightu a len ak nastavis tien na bufferovany, vtedy nastavenim v halo...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Luc svetla
PříspěvekNapsal: stř srp 18, 2010 9:28 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
EdgarVanat: prez renderovaci vrstvy to pujde vyfiltrovat :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Luc svetla
PříspěvekNapsal: stř srp 18, 2010 5:17 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
mno ja napriklad robim duplicitne svetla a u toho buffroveho nastavim farbu tiena na bielu :P


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz