blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
návod?--> Yafaray http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=7828 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Zbozmy [ pát srp 27, 2010 8:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | návod?--> Yafaray |
mám pár kámošů co dělají přes C4D.. a oni nedělají dobrej model ale všechno odbudou na materiálech... když já udělám hezký složitý model tak oni udělají třeba ... já nevím sklenici o pár vertexech s pěkným materiálem a dobrou scénou (maj třeba dobrý odlesky na tý sklince, LOM světla, atp.) tak bych jim chtěl jednou pro vždy zavřít hubu ,a dokázat že Blender taky umí a umí dělám s Blenderem 2.49b takže vysvětlím co se mi s tím děje... když renderuju přes yafaray.. tak se mi na objektu objevují černé čáry skvrny (ty samé co se objevují ve scéně, při modelování)) pak ještě nevím jak na to aby se mi při renderu zobrazily materiály co jsem si nastavil normálně v Materiálech (dělat materiály přes yafaray je podle mě někdy horší (co jsem tak experimentoval tak se mi zdá že nemají takovou možnost nastavení), a pak taky je ještě problém s texturama... ať už to je UV mapa nebo jen tak hozená textura.... ještě se chci zeptat jestli mi při yafaray budou fungovat textury co jsou už přímo v Blenderu (Stucci, wood, magic, Blend... atp.)....to je myslím všechno co mě trápí.... jinak že mi to občas hodí ''python script Error: check to console'' ještě pochopím ...(stane se mi to když dám v yafaray místo toho ''Sinydiffuse mat''... třeba ''Blend'' a pokud by jste k vysvětlení měli i návod tak bych byl radši za obrázky s textem než video děkuji |
Autor: | Neolker [ pát srp 27, 2010 10:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: návod?--> Yafaray |
Pro začátek s YafaRay mi pomohlo celkem toto: http://cg.tutsplus.com/tutorials/model- ... d-yafaray/ EDIT: Jsou tam ale jen základy a otázky typu UV textur ti tam neodpoví. Jinak dobrá je dokumentace přímo na webu yafaray ;) |
Autor: | noob [ sob srp 28, 2010 12:54 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: návod?--> Yafaray |
Dej přepočítat normály |
Autor: | Neolker [ sob srp 28, 2010 1:01 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: návod?--> Yafaray |
noob píše: Dej přepočítat normály Klasický to problém na počátcích všech nových. Možná by se to už hodilo, dát někam do tipů a rad pro začátek. Radíme to tu tak často, jako IŤáci vypnout zapnout ... :) Jen doplním, že v edit modu vybrat všechny vertexy [A] a přepočítat normály přes zkratku [CTRL]+[N] |
Autor: | Neolker [ sob srp 28, 2010 1:04 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: návod?--> Yafaray |
"PS: Po klempířovi, co tomu autu (nejspíš po bouračce) vyklepával blatníky, bych chtěl peníze zpátky |
Autor: | zgerbiak [ sob srp 28, 2010 9:47 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: návod?--> Yafaray |
Neolker píše: Klasický to problém na počátcích všech nových. Možná by se to už hodilo, dát někam do tipů a rad pro začátek. Radíme to tu tak často, jako IŤáci vypnout zapnout ... Veľkým hrubím červeným písmom do banneru Alebo niekde pri registrácii. |
Autor: | Kapo [ sob srp 28, 2010 2:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: návod?--> Yafaray |
Nechcem byt zly, ale na to auto sa asi vykasli... |
Autor: | Zbozmy [ sob srp 28, 2010 4:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: návod?--> Yafaray |
no nějak se začít musí... tohle je moje první auto a dělal jsem ho bez tutu .takže myslím že žádná pecka to ani být nemůže ...ale ještě na něm máknu... a druhý auto co udělám bude zas o něco lepší ....jo a ten Blatník ještě vyklepu jo a všem díky.. všechno jsem udělal(ty normály... a vydařilo se) teď čtu ten tut na tu kuchyň... a zatím se daří .. už stačí dát jen textury... ale už jich tam pár mám |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |