mám pár kámošů co dělají přes C4D.. a oni nedělají dobrej model ale všechno odbudou na materiálech... když já udělám hezký složitý model tak oni udělají třeba ... já nevím sklenici o pár vertexech s pěkným materiálem a dobrou scénou (maj třeba dobrý odlesky na tý sklince, LOM světla, atp.) tak bych jim chtěl jednou pro vždy zavřít hubu
,a dokázat že Blender taky umí a umí
dělám s Blenderem 2.49b
takže vysvětlím co se mi s tím děje... když renderuju přes yafaray.. tak se mi na objektu objevují černé čáry skvrny (ty samé co se objevují ve scéně, při modelování))
pak ještě nevím jak na to aby se mi při renderu zobrazily materiály co jsem si nastavil normálně v Materiálech (dělat materiály přes yafaray je podle mě někdy horší (co jsem tak experimentoval tak se mi zdá že nemají takovou možnost nastavení),
a pak taky je ještě problém s texturama... ať už to je UV mapa nebo jen tak hozená textura.... ještě se chci zeptat jestli mi při yafaray budou fungovat textury co jsou už přímo v Blenderu (Stucci, wood, magic, Blend... atp.)....to je myslím všechno co mě trápí.... jinak že mi to občas hodí ''python script Error: check to console'' ještě pochopím
...(stane se mi to když dám v yafaray místo toho ''Sinydiffuse mat''... třeba ''Blend''
a pokud by jste k vysvětlení měli i návod tak bych byl radši za obrázky s textem než video
děkuji