blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Spojování NURBS křivek http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=7832 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Juricaj [ ned srp 29, 2010 5:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | Spojování NURBS křivek |
Ahoj, chtěl jsem dělat jeden tutoriál na 3d sceně, ale je psaný pro všechny 3d programy, takže je moc obecný. Já bych potřeboval poradit jak spojit 2 body křivky NURBS, myslel sem že to pujde normálně klávesou F, ale naskakuje hláška. |
Autor: | Jan [ ned srp 29, 2010 7:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojování NURBS křivek |
Ahoj, zkusil jsem to a F mi jde v pohodě |
Autor: | Bumpkin [ pon srp 30, 2010 1:13 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojování NURBS křivek |
bylo by dobre kdyby si napsal jaka hlaska a o co presne se ti jde s tema krivkama, pokud se s nima snazis modelovat tak to te zklamu to v blenderu nejde zatim |
Autor: | Juricaj [ pon srp 30, 2010 9:44 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojování NURBS křivek |
V blenderu to nejde? Když chci dokončit průřez slimáka , ta nemůžu spojit poslední dva body, když dám F, tak to píše Can´t make segment. Tato otázka bude znít trochu amatérsky, ale proč jsou teda v Blenderu NURBS křivky, když se s nima nedá modelovat, nebo co přesně nejde? |
Autor: | EdgarVanat [ pon srp 30, 2010 6:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojování NURBS křivek |
posledné dva body sa nespájaj pomocou F ale pomocou C (curve -> make cyclic) to ti krivku uzavrie |
Autor: | Juricaj [ pon srp 30, 2010 6:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojování NURBS křivek |
Díky moc, ještě bych potřeboval poradit jak takovéto křivky jako jsou na obrázku spojit. |
Autor: | 6xx [ pon srp 30, 2010 7:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojování NURBS křivek |
To je zrovna to, co v Blenderu prakticky nejde. Respektive jde to, ale všechny průřezy musí mýt stejný počet vertexů. |
Autor: | Juricaj [ pon srp 30, 2010 8:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojování NURBS křivek |
Aha, hm tak to nevim, asi by se to u takové malé věci dalo, ale vždyť verzí blenderu je už spousta tak proč to v nějakém neopravili? Příjde mi to jako docela závažné. |
Autor: | EdgarVanat [ pon srp 30, 2010 9:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojování NURBS křivek |
pretože pokiaľ nemáš rovnaký počet vertexov je to tvoja chyba a nie chyba skriptu - on to totiž sweepuje ako štvoruholníkové beziérove pláty a tak potrebuje najkrv vytvoriť štvoruholníky - no a pokiaľ máš nerovnaký počet vodiacich bodov tak to technicky nejde... ale zase ľahká pomoc je pomocou W -> subdivide rozdeliť ktorýkoľvek úsek na dva a máš to... |
Autor: | Bumpkin [ pon srp 30, 2010 11:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojování NURBS křivek |
no to co rikas ze to neopravili neni prave tak lehke!! tady jde o system meshe ktery blender pouziva, napriklad Max a ostatni vyuzivaji system ktery umi pracovat s mnohouhelnikami to znamena ze ti udela praktycky z cehokoli fejs (treba budes mit kruznici o 8 vertexech a neni problem aby to byl jeden fejs) jenze todle Blenderovsky system neumi ten pracuje jen se 4 uhelniky a trojuhelniky a mnohouhelniky neumi opravdu malo kdy se mi povedl udelat 5uhelnik a to uz fakt muselo byt velky nedopatreni v edge modu!!! tudic co ti z toho vyplyva?? no to ze kdyz neco chces v blenderu modelovat (ve starsich verzisch) tak se to musi delat v meshi a ten mesh umi pracovat jen se 4 uhelnikama (az bude do verze 2.5XXX iplementovanej system Bmesh tak bude blender zvladat i mnohouhelniky a nebude problem aby se pak zapracovalo i na nurbs modelingem) jinak sem se o tom zminoval v predchozim mem popisku ze blender nurbs modeling neumi!! jak ho znas z rhina... |
Autor: | Juricaj [ úte srp 31, 2010 9:17 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojování NURBS křivek |
Díky moc za všechny komentáře, tohle jsem chtěl vědět, potřeboval jsem nějaké podrobnosti proč to nejde. Díky všem. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |