blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Zaostření Kamery na cíl http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=7861 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | CélineDionFanPetr [ stř zář 15, 2010 4:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | Zaostření Kamery na cíl |
Hojte lidi mam dotaz . nikde tady ne fooru sem ho nenasel tak se ptam takto. Jak se v Blenderu dělá zaostření kamery na cíl nebo rozostření? :) Díky Raz88 |
Autor: | Alimansan [ stř zář 15, 2010 5:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zaostření Kamery na cíl |
Říká se tomu DOF (depth of field). Pod tímhle názvem bys to mohl leckde najít jak se to dělá. Nejprve, pokud se nepletu, tu možnost musíš u kamery aktivovat, potom nastavit focus distance, vzdálenost zaostření (jakoby vzdálenost od místa na které ostříš, které bude ještě nerozmazané), a míru rozostření. Každopádně na to jsou tutorialy ;-) např : http://www.blenderguru.com/creating-depth-of-field/ Myslím, že to jde v blendru 2.5x i snáze než jak je to posané v tomhle tutorialu, ale osobně jsem to ještě nezkoušel. Jsem takový teoretik ;-) |
Autor: | EdgarVanat [ stř zář 15, 2010 5:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zaostření Kamery na cíl |
tvoj problem je veľmi zaujímavý, pretože na fóre už sa to mnohokrát preberalo. Najlepší spôsob je nejak si vygenerovat depth mapu a potom vo photoshope použiť filter lens blur. Inak to ide aj cez nedy kde použiješ nodu defocus, alebo niekde v kamere nastavenie DoF |
Autor: | CélineDionFanPetr [ stř zář 15, 2010 5:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zaostření Kamery na cíl |
díky lidi :) vyzkousím to :) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |