Právě je stř lis 27, 2024 3:17 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Přehození UV vrstev
PříspěvekNapsal: čtv zář 16, 2010 9:39 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Jdou nějak přehodit vrstvy textur v seznamu vrstev "UV texture"? Zatím se mi to nepodařilo...
Díky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přehození UV vrstev
PříspěvekNapsal: čtv zář 16, 2010 10:06 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
ted nechaou proc by si to tam chtel prohazovat?? stejne mas jen zaskrtly ktery mapovani se bere a kterej image UNWrapu (to jsou ty dve okynka vedle nazvu) tudis nechapu proc by si chtel presouvat vrstvy... kdyz muzes mit aktyvni jen jeden syl mapovani UNWrapu a jen jeden styl imageUNWrapu :wink:
jestli teda myslis to v paletce mesh :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přehození UV vrstev
PříspěvekNapsal: pát zář 17, 2010 11:11 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Pokud chci mít v UV vrstvách nějaký systém a rozhodnu se přidat další vrstvu, může se to hodit. Ale je pravda, že to není nezbytně nutné, protože se vrstvy dají pojmenovat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přehození UV vrstev
PříspěvekNapsal: pát zář 17, 2010 3:45 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
frca: tak jeste jinak to reknu... k cemu vic vrstev vubec potrebujes?? mit 3 ruzne UVkoordynaty a 3 UVimage na jednom objektu?? proc?? stejne budes pouzivat jen jeden.... a texturu budes stejne vrstvyt az v nejakym 2d editoru


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přehození UV vrstev
PříspěvekNapsal: sob zář 18, 2010 12:20 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Je pravda, že účel, pro který to chci, je hodně specifický. Chci si z Blenderu udělat game editor. Snažím se pomocí textur přiřadit jednotlivým facům různé vlastnosti, například definovat fyzikální vlastnoti daného facu (tuhost například). Lepší způsob mě nenapadl. Jedna UV vrstva tak bude normální textura, která bude vidět, druhá vrstva bude definovat ty fyz. vlastnosti (přiřazením textur s předdefinovanými vlastnostmi), třetí například patro levelu, aby se zabránilo propadání, čtvrtá lightmapy, pátá decals atd. Spékat lightmapy s texturama nehodlám, protože pak vznikají zcela zbytečně obludné nároky na grafickou paměť a kazí se detail (Carmack by se obracel v hrobě, kdyby byl mrtvý). Lightmapy nakonec ani nejsou ten hlavní důvod a kdoví, jestli je nakonec použiju.
Ale to jen pro tvou informaci. Když to přehodit nejde, tak to prakticky ničemu nevadí. Každopádně když někdo zjistí, jak na to, může to sem napsat.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz