blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Problém s armaturami http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=7964 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | stevenerer [ úte lis 23, 2010 12:07 am ] |
Předmět příspěvku: | Problém s armaturami |
Zdravím, omlouvám se že tu otravuju neustálými dotazy, snad bude tento poslední, jak můžu otočit kost? Potřebuju aby bod rotace byl na druhým konci kosti a přitom mi zůstala celá kostra vcelku sepnutá. V tomto projektu dělám kostru panáka, začal jsem od hlavy až dolů k nohám, nohy a ruce se ohýbají v pořádku, ale páteř a krk s hlavou mi hýbou celým tělem. Předem díky za jakoukoliv odpověď |
Autor: | stevenerer [ čtv lis 25, 2010 9:59 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s armaturami |
Problém jsem po delším čase opět vyřešil stačí začít páteřní kostí, né od krku |
Autor: | Jergon [ stř pro 29, 2010 12:32 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s armaturami |
Nevím, jestli je to to, co potřebuješ, ale pokud chceš, aby ti páteř nehýbala celým tělem, vyber v Pose mode páteřní kost a v Armature Bones zaškrtni tlačítko Hinge. Totéž u kosti, na kterou dole navazuje. Pak ti bude trupová kost hýbat jen horní půlkou těla... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |