blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Problém s armaturami
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=7964
Stránka 11

Autor:  stevenerer [ úte lis 23, 2010 12:07 am ]
Předmět příspěvku:  Problém s armaturami

Zdravím, omlouvám se že tu otravuju neustálými dotazy, snad bude tento poslední, jak můžu otočit kost? Potřebuju aby bod rotace byl na druhým konci kosti a přitom mi zůstala celá kostra vcelku sepnutá. V tomto projektu dělám kostru panáka, začal jsem od hlavy až dolů k nohám, nohy a ruce se ohýbají v pořádku, ale páteř a krk s hlavou mi hýbou celým tělem. Předem díky za jakoukoliv odpověď

Autor:  stevenerer [ čtv lis 25, 2010 9:59 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém s armaturami

Problém jsem po delším čase opět vyřešil :-) stačí začít páteřní kostí, né od krku

Autor:  Jergon [ stř pro 29, 2010 12:32 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém s armaturami

Nevím, jestli je to to, co potřebuješ, ale pokud chceš, aby ti páteř nehýbala celým tělem, vyber v Pose mode páteřní kost a v Armature Bones zaškrtni tlačítko Hinge. Totéž u kosti, na kterou dole navazuje. Pak ti bude trupová kost hýbat jen horní půlkou těla...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/