blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
RGB normal mapping [vyreseno] http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=7978 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | bloud [ stř pro 01, 2010 5:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | RGB normal mapping [vyreseno] |
ahoj, nefunguje mi render s RGB normal mapou. Nastavim texturu s obrazkem mapy, pak v Image sampling (Image map v 2.49) zaskrtnu Normal map a v Influence (Map to) mam Normal:1 (i vic). V nahledu to vypada dobre (dokonce po prepnuti shadingu na GLSL i v 3D view okne), ale na renderu je objekt bez mapy. Nevite nekdo, kde mam chybu? |
Autor: | Genom [ stř pro 01, 2010 10:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: RGB normal mapping |
Postni screen, nebo .blend soubor... |
Autor: | EdgarVanat [ čtv pro 02, 2010 5:21 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: RGB normal mapping |
nebude tam len zle osvetlenie? |
Autor: | bloud [ čtv pro 02, 2010 11:39 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: RGB normal mapping |
Tak nakonec sem prisel na to, ze textura normal mapy musi byt namapovana jako UV... kdo by to byl rek :) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |