blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

RGB normal mapping [vyreseno]
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=7978
Stránka 11

Autor:  bloud [ stř pro 01, 2010 5:00 pm ]
Předmět příspěvku:  RGB normal mapping [vyreseno]

ahoj, nefunguje mi render s RGB normal mapou. Nastavim texturu s obrazkem mapy, pak v Image sampling (Image map v 2.49) zaskrtnu Normal map a v Influence (Map to) mam Normal:1 (i vic). V nahledu to vypada dobre (dokonce po prepnuti shadingu na GLSL i v 3D view okne), ale na renderu je objekt bez mapy.
Nevite nekdo, kde mam chybu?

Autor:  Genom [ stř pro 01, 2010 10:11 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: RGB normal mapping

Postni screen, nebo .blend soubor...

Autor:  EdgarVanat [ čtv pro 02, 2010 5:21 am ]
Předmět příspěvku:  Re: RGB normal mapping

nebude tam len zle osvetlenie?

Autor:  bloud [ čtv pro 02, 2010 11:39 am ]
Předmět příspěvku:  Re: RGB normal mapping

Tak nakonec sem prisel na to, ze textura normal mapy musi byt namapovana jako UV... kdo by to byl rek :)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/