blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Kapalina - nastaveni
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=8046
Stránka 11

Autor:  VITUSH [ stř led 26, 2011 9:48 pm ]
Předmět příspěvku:  Kapalina - nastaveni

Nazdar, chci si udelat animaci ve stylu "2012 trailer". Scenu a kameru mam pripravenou avsak nevim si rady s nastavenim kapaliny, aby vypadala jako voda a ne jako bahno ci marmelada :-D .
Moje Fluid Domain nastaveni:
resolution: 256
surface subdivision: 2
surface smoothing: 1.000
tracer particles: 1000
generate particles: 1.000
boundary type: free

vsechny objekty, ktere jsou jako obstacles jsou nastaveny takto:
volume init: free
boundary type: free
impact factor: 1.000

baking time cca 1 hod na Core i5 750@4GHz

chtel bych dosahnou asi takoveho vysledku (kvalita kapaliny):



moje "voda" vypada takto:
Obrázek
(ano ta scena je hrozna, ale jde mi hlavne o tu simulaci kapaliny)
Diky za pomoc

Autor:  jucas [ ned led 30, 2011 3:09 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kapalina - nastaveni

Zkontroluj nastavení viskozity (měla by být voda - water) a měřítko, resp. velikost scény (realworld-size) - to je potřeba pro takovou scénu zvýšit, nejspíš na maximum. Jinak taková rozhlehlá scéna by musela mít nastaveno vysoké rozlišení výpočtu, aby vypadala věrně. Rozlišení ale neúměrně zvyšuje dobu výpočtu, takže bych to viděl na použití triků jako generování částic kapek nebo pěny s instancemi lowres modelu kapky (volba particles v nastavení kapalin) a vhodný materiál s procedurální normálovou texturou. Příp. subsurf a modifikátor displace.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/