blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Rig koule http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=8194 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Delmor [ stř kvě 04, 2011 11:39 am ] |
Předmět příspěvku: | Rig koule |
Ahoj borci, lze narigovat kouli (resp napr. kolo automobilu) tak, aby pri pohybu pomoci kosti kopirovala teren? http://www.harcar.net/test_ball_rig.rar |
Autor: | noob [ stř kvě 04, 2011 12:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rig koule |
Možná ti pomůže tohle http://leteckaposta.cz/720629639 a tohle http://leteckaposta.cz/439252835 |
Autor: | Delmor [ pát kvě 06, 2011 7:54 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rig koule |
pěkný pěkný, ale obsáhlý a anglicky....nevím zda se tím prokoušu ještě letos |
Autor: | noob [ pát kvě 06, 2011 9:23 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rig koule |
V češtině toho moc nenajdeš já osobně mám nejradši když je to v angličtině. Češtinu já vždycky nerad... ale jestli se tím prokoušeš budeš skill nevídaného formátu :P |
Autor: | Delmor [ pát kvě 06, 2011 10:34 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rig koule |
Tak jsem aplikoval na kouli constraint SHRINKWRAP a vysledek je ke stazeni zde: http://www.harcar.net/test_ball_rig_copyterrain.rar Jednoduche a svuj ucel plni |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |