blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Rig koule
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=8194
Stránka 11

Autor:  Delmor [ stř kvě 04, 2011 11:39 am ]
Předmět příspěvku:  Rig koule

Ahoj borci, lze narigovat kouli (resp napr. kolo automobilu) tak, aby pri pohybu pomoci kosti kopirovala teren?
http://www.harcar.net/test_ball_rig.rar

Autor:  noob [ stř kvě 04, 2011 12:00 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Rig koule

Možná ti pomůže tohle http://leteckaposta.cz/720629639
a tohle http://leteckaposta.cz/439252835

Autor:  Delmor [ pát kvě 06, 2011 7:54 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Rig koule

pěkný pěkný, ale obsáhlý a anglicky....nevím zda se tím prokoušu ještě letos :-D

Autor:  noob [ pát kvě 06, 2011 9:23 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Rig koule

V češtině toho moc nenajdeš :-) já osobně mám nejradši když je to v angličtině. Češtinu já vždycky nerad... ale jestli se tím prokoušeš budeš skill nevídaného formátu :P

Autor:  Delmor [ pát kvě 06, 2011 10:34 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Rig koule

Tak jsem aplikoval na kouli constraint SHRINKWRAP a vysledek je ke stazeni zde:
http://www.harcar.net/test_ball_rig_copyterrain.rar

Jednoduche a svuj ucel plni :-D

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/