blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Farba vyvsenia objektu http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=8201 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Paul 68 Rageous [ ned kvě 08, 2011 10:55 am ] |
Předmět příspěvku: | Farba vyvsenia objektu |
Caute, mam taky problem. Mam nasculptovany hipoly mesh(neni su tam displacement textury,cisto sculpt) a chcemurobit, ze vyvysene miesta na modeli budu svetlejsie a nizsie polozene miesta vzhladomna model budu tmavsie, da sa to??? Trocha som sa hrabalv polozke Ramps, ale no neviem tomu akosi pristna kloub, asi to nenito spravne cohladam, ci???, |
Autor: | Forseti [ ned kvě 08, 2011 4:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Farba vyvsenia objektu |
takový tip, zkus zapéct displacement mapu a pak ji namapuj ji jako barvu a pak jenom snížíš intenzitu a mělo by to být ono (možná by stálo za to tam dát i multiply) |
Autor: | Paul 68 Rageous [ ned kvě 08, 2011 8:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Farba vyvsenia objektu |
To je dobrýnápad, akurát že mi to pri "bejkovaní" vyrobí iba sivú plochu, teda neni tam nič iba sivotina. Čo s tým nevie niekto?? |
Autor: | Forseti [ pon kvě 09, 2011 10:20 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Farba vyvsenia objektu |
hmm no a máš UV unwrapnuté? |
Autor: | Paul 68 Rageous [ pon kvě 09, 2011 10:23 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Farba vyvsenia objektu |
ano, vsetko je a nechce mi to vyrobit ani normal mapu pri nastaveni Tangent, urobi ju iba pri world alebo camera... |
Autor: | Paul 68 Rageous [ pon kvě 09, 2011 10:35 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Farba vyvsenia objektu |
No myslimze problem je vyrieseny, ja som si myslel ze displacement sa da bakeovat aj na "seba" lenze vysledok je iba pri bakeovani na iny objekt. Teda na bakeovanie potrebujem 2 objekty (len nechapem v com je problem pri bakeovani na seba) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |