blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Farba vyvsenia objektu
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=8201
Stránka 11

Autor:  Paul 68 Rageous [ ned kvě 08, 2011 10:55 am ]
Předmět příspěvku:  Farba vyvsenia objektu

Caute, mam taky problem.
Mam nasculptovany hipoly mesh(neni su tam displacement textury,cisto sculpt) a chcemurobit, ze vyvysene miesta na modeli budu svetlejsie a nizsie polozene miesta vzhladomna model budu tmavsie, da sa to???
Trocha som sa hrabalv polozke Ramps, ale no neviem tomu akosi pristna kloub, asi to nenito spravne cohladam, ci???,

Autor:  Forseti [ ned kvě 08, 2011 4:47 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Farba vyvsenia objektu

takový tip, zkus zapéct displacement mapu a pak ji namapuj ji jako barvu a pak jenom snížíš intenzitu a mělo by to být ono (možná by stálo za to tam dát i multiply)

Autor:  Paul 68 Rageous [ ned kvě 08, 2011 8:35 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Farba vyvsenia objektu

To je dobrýnápad, akurát že mi to pri "bejkovaní" vyrobí iba sivú plochu, teda neni tam nič iba sivotina.
Čo s tým nevie niekto??

Autor:  Forseti [ pon kvě 09, 2011 10:20 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Farba vyvsenia objektu

hmm no a máš UV unwrapnuté?

Autor:  Paul 68 Rageous [ pon kvě 09, 2011 10:23 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Farba vyvsenia objektu

ano, vsetko je a nechce mi to vyrobit ani normal mapu pri nastaveni Tangent, urobi ju iba pri world alebo camera... :cry:

Autor:  Paul 68 Rageous [ pon kvě 09, 2011 10:35 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Farba vyvsenia objektu

No myslimze problem je vyrieseny, ja som si myslel ze displacement sa da bakeovat aj na "seba" lenze vysledok je iba pri bakeovani na iny objekt. Teda na bakeovanie potrebujem 2 objekty (len nechapem v com je problem pri bakeovani na seba)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/