blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

UV mapování silnice
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=8235
Stránka 11

Autor:  frca [ ned čer 19, 2011 6:24 pm ]
Předmět příspěvku:  UV mapování silnice

Zdravím,
mám silnici se zatáčkami a potřebuji na ni namapovat asfalt. Jak na to? Je nějaký rozumně jednoduchý způsob? Obrázek ilustruje dotaz:
Obrázek
Díky.

Autor:  Paul 68 Rageous [ ned čer 19, 2011 6:44 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: UV mapování silnice

Unwrapneš, s tym ze budeš mať pohlad zhora, U-> project from view, no teraz sivlastne dotal kopiju do unwrap okna. Teraz oznac jednu tu krivku s tych troch(okraj cesty) a stisni S, tahaj mysku dohora ale stlac aj stredne tlacitko mysi, takze to budes scaleovať iba po osi Y a teraz stlač 0 a enter. To iste urob aj s ostatnymi 2ma ciarami, teda stredova a druha krajna. Dufam ze si pochopil :emo05:

Autor:  noob [ ned čer 19, 2011 11:59 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: UV mapování silnice

Stačí označit vertexy na UV mapě, stisknout W a align X nebo Y

Autor:  X_H_N [ úte čer 21, 2011 10:37 am ]
Předmět příspěvku:  Re: UV mapování silnice

Staci dat U->Follow active quads

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/