blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Švy UV textur
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=8282
Stránka 11

Autor:  Paul 68 Rageous [ pon srp 01, 2011 7:08 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Švy UV textur

Vacsia mapa (rozmerovo), pri bakeovani zapni Margin na 32 (v zalozke Bake), snaz sa UV mapovat s neobrátenými castami(snaz sa mat vsetko v rovine, v jednom smere, neotočené)

Autor:  lokhorn [ pon srp 01, 2011 7:39 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Švy UV textur

Jestli to bejkuješ tak si skus stáhnout novou verzi z graphicall.org zrovna nedávno to vylepšily
http://code.blender.org/index.php/2011/ ... filtering/

Autor:  Paul 68 Rageous [ pon srp 01, 2011 7:51 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Švy UV textur

co pomohlo?

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/