blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

export do .3ds
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=8645
Stránka 11

Autor:  Mr. Smooth [ pon črc 16, 2012 10:47 am ]
Předmět příspěvku:  export do .3ds

Zdar,
pokouším se exportovat do Maxe, jenže mi to píše "object %r can't be written into a 3DS file" a když si pro kontrolu zpátky naimportuju .3ds do blenderu, tak inkriminovaný mesh tam skutečně není, ostatní ano.

Zkoušel jsem "ctrl + a" -> "apply location" (to samé i s rotation a scale)
Jenže když čtu některé rady viz:
http://blenderartists.org/forum/showthr ... S-MAX-HELP!
Tak aplikovaný všechny modifikátory (kromě subdividu samozřejmě) mám.
Remove doubles provést nemůžu, protože by mi to spojilo oddělené části modelu, které na sebe přesně navazují a žádné bordelojdní duplicity tam stejně nemám (remove doubles jsem prováděl průběžně a samostatně u jednotlivých oddělených částí meshe).
Je ještě něco zásadního, co by se mělo před exportem udělat, třeba i ohledně materiálů, textur? Textury mám zabalený do .blend souboru. U cycles to možný není.

Autor:  Paul 68 Rageous [ pon črc 16, 2012 11:31 am ]
Předmět příspěvku:  Re: export do .3ds

Ja mam tiez problemy s .3ds formatom, no myslim ze to neni az taky problem pretoze .3ds je zastaraly format a maxko ho uz nepodporuje ako jeho prvorady format, max pouziva tusim .max , a najlahsie a najspolahlivejsie ako mesh dostat do maxu je .obj format

Autor:  Mr. Smooth [ pon črc 16, 2012 11:41 am ]
Předmět příspěvku:  Re: export do .3ds

Aha, díky.
Ale stejně mi to poněkud sráží sebevědomí, že nedokážu udělat ani jeden pitomý export. Aspoň, že do toho .obj to jde bez problémů. :-)

Ještě možná jedna otázka k turbosquidu, jelikož cycles neumožňuje zabalit externí image textury, je možné (nebo nevypadá to třeba divně), když tam člověk nahraje separátní soubor s texturama?

Autor:  Paul 68 Rageous [ pon črc 16, 2012 11:47 am ]
Předmět příspěvku:  Re: export do .3ds

Vobec nie ;)
(btw .obj je druhy najpredavanejsi format)

Autor:  Mr. Smooth [ pon črc 16, 2012 11:53 am ]
Předmět příspěvku:  Re: export do .3ds

btw .obj je druhy najpredavanejsi format
To zní slibně, ale uvidím, jak u koho. :lol:

Autor:  Bumpkin [ úte črc 17, 2012 1:37 am ]
Předmět příspěvku:  Re: export do .3ds

Mr. Smooth: obj je hlavně formát který je univerzální, zatím jsem nenašel moc programů které by je nedokázali načíst (mám na mysli progtamy které pracují s meshem)
editory:
Blender
3D max studio
Maya
Modo

renderery:
mesiah studio
Keyshot
bunkspeed shot

a další ;)


následně jen některé programy, jako enginy jsou specializovaný na konkrétní editory a tudíš prymárně podporují 3ds formát z maxe :-)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/