blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Animovani ve stupnich, o konstantni uhel.
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=8833
Stránka 11

Autor:  Bildo [ sob úno 08, 2014 12:54 am ]
Předmět příspěvku:  Animovani ve stupnich, o konstantni uhel.

Kdyz si chci nejaky objekt v nejakem urcetem poctu snimku animovat. Treba o 360 stupnu, na 36 obrazku, po 10 ti stupnech. Tak to neumim nastavit.
Jako mohl bych si kazdy dalsi frame "locknout uhel". Ale to bych musel 36 krat delat ty ukony. A kdyz se dam na prvni frame. locknu uhel. presunu se na 36 frame, locknu si otoceni o 360 stupnu. Tak se mi to v renderovani otaci, na zacatku o maly uhel, postupne to roste, a na konci zase spomali.
Jak udelam animaci, kde to pujde pekne a porad o 10 stupnu ?
Dik za radu. Ale nejakou podrobnejsi, moc blender neumim.

Autor:  Marek [ sob úno 08, 2014 2:02 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Animovani ve stupnich, o konstantni uhel.

Nemám moc času to podrobně rozebírat tak jen stručně: To co hledáš je lineární interpolace mezi jednotlivejma keyframes...

Autor:  Bildo [ sob úno 08, 2014 2:56 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Animovani ve stupnich, o konstantni uhel.

Dik, zkusim neco vygooglit. Ale dik za nasmerovani.

Autor:  Marek [ sob úno 08, 2014 9:08 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Animovani ve stupnich, o konstantni uhel.

Tak jsem se dostal ke kompu. To nastavení interpolace můžeš najít v okně Dopesheet nebo Graph editor. Musíš označit ty dva keyframes mezi kterýma to chceš mít lineární a pomocí klávesové zkratky T nastavíš interpolaci na Linear.

Přílohy:
Linear_Interpolation.jpg
Linear_Interpolation.jpg [ 31.54 KiB | Zobrazeno 2393 krát ]

Autor:  Bildo [ ned úno 09, 2014 1:07 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Animovani ve stupnich, o konstantni uhel.

Super, dik !

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/