blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
cycles - mapování http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=8867 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jergon [ pát čer 27, 2014 12:17 am ] |
Předmět příspěvku: | cycles - mapování |
Chtěl jsem se zeptat na jednu věc. Když dám v Cycles jakoukoli texturu na objekt (s výjimkou UV) tak z ní zmizí jakékoli členění a zůstane jen jediná základní barva. Například jsem si tam dal fotku dřevěného stolu (pokusně), v náhledu je pěkně vidět, jak na tom ta fotka je se vším všudy, ale na objektu je jen jednobarevná hnědá. nebo když tam dám černobílou fotku, zas je to na náhledu OK, ale na objektu je jednobarevná šeď, prostě vždycky nějaká barva, která na fotce nebo textuře převažuje, ale jenom ta jedna. Je vidět, že se něco namapovalo, ale ne textura. Nevíte, co s tím je? |
Autor: | Still-Alive [ pát čer 27, 2014 6:39 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: cycles - mapování |
Ano, víme. Když v Cycles namapuješ chceš mít jako material texturu, tak v záložce materiálů změníš v položce "Color" volbu na Image texture, hodíš tam ten obrázek a pod položkou "Vector" je po rozkliknutí hned na začátku Texture Coordinate a asi 7 voleb, tak zvol Generated a mělo by o hodit už tu texturu. místo jednolité barvy :) |
Autor: | Jergon [ pát čer 27, 2014 10:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: cycles - mapování |
Jj, díky... Napadlo mě zkusit dát generated, ale bohužel jsem to hledal pod normálama...:-/ |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |